Μέχρι που ένοιωσα έναν απότομο δυνατό πόνο στη πλάτη καθώς ήμουν κυριολεκτικα κολλημένη πλέον στον τοίχο..
"Βρε βρε βρε.... Για δες Ποιος ήρθε! Εμένα εψάχνες?"
____________________________________Αποφάσισα να το παίξω χαλαρή.. .
"Ναι Άρθουρ εσένα έψαχνα! Κοίτα αν θες να αρχίσεις φασαρίες καντο αλλά δεν θα σου βγει πουθενά και το να σπάσεις το κινητό σου για κάτι τόσο παιδιάστικο....""Τώρα Ίσως είναι ενα σπασμένο κινητό.... Μετά όμως . .. θα είναι κάτι πιο μεγάλο.. Και μέχρι να καταλάβεις με ποιον όντως θα επρεπε να είσαι η κατάσταση θα χειροτερεύει "
"Ίσως αν σταματούσες τον τρόπο που μου μιλάς και που μου φέρεσαι θα σε έπαιρνα όντως πιο σοβαρά Αρθουρ! "
"Ναι καλά.. Είσαι κολλημένη με τον άλλον τον βλακα "
"Μα Ναι..."
"Υποτίθεται ότι πρέπει να αντιδράσεις Τώρα.. "
"Τι?"
"Τον είπα βλακα ...δεν θα τον υπερασπιστείς? "
"Δεν νομίζω σήμερα.. "
"Χευυυ Τώρα Γιατί κατσουφιασες.. προτιμώ να σε βλέπω μέσα στα νεύρα εξαιτίας μου παρά στεναχωριμενη.."
"Και απο ποτέ Εσύ νοιάζεσαι? Τις προάλλες Πηγές να με πνίξεις.."
Και...αρχισα να κλαιω
"Άρθουρ! Κανείς δεν με καταλαβαίνει.. . Κανένας! Δηλαδή Εγώ δεν είμαι άνθρωπος? "
"Καλα πας καλα? Τι είναι αυτα που λες τώρα?"
"Αμάν και εσύ...δηλαδη αν θες τόσο να με σκοτώσεις Γιατί δεν το κάνεις απλά και πρέπει να τα κάνεις όλα πιο δύσκολα ? Ε?"
"Νικη κοίτα δεν θελω να σου κάνω κακο απλα κάποιες φορές...τις περισσότερες δεν μπορώ να ελέγξω τα ξεσπάσματα θυμού μου"
"Αν δεν θες να μου κάνεις κακο τι θες τότε?"
"Να είσαι κοπέλα μου ! Αλλά τα έχεις με εναν μαλακα"
"Γιατί Όλοι τον κακολογητε? Δεν καταλαβαίνω.." είπα και σταμάτησα να κλαιω
"Ίσως επειδή..ειναι? Και απλά δεν μπορείς να το δεις?"
"Δεν είναι! Και ξέρεις κάτι.. . Εγώ με αυτον χώρισα! "
"Ποιος ήρθε?"
"Λέω χώρισα! "
"Αλήθεια? "
"......αχ ναι ρε Άρθουρ αληθεια!"
"Τι θα ελεγες..να ... λεω εγω τωρα.."
"Τι? Σχέση ?"
"Εμ ναι"
KAMU SEDANG MEMBACA
Idol στο σχολείο μου ?
Fiksi PenggemarΜια Ιστορια για το πώς άλλαξε η ζωή ενος απλου κοριτσιου με τον ερχομό ενος καινούριου μαθητή στο σχολείο της ο οποίος είχε την όψη του αγαπητου μας Jungookie ❤ ΤΟ ΈΓΡΑΨΑ ΟΤΑΝ ΉΜΟΥΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΆΣΙΟ ....ΑΠΛΑ ΛΈΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΆΡΞΟΥΝ ΠΑΡΕΞΗΓΉΣΕΙΣ...