Κεφάλαιο 34

527 83 19
                                    

"Θα σου κάνω τη σπεσιαλιτέ μου!" Του ειπα και σηκώθηκα να ξεκινήσω!

"Ουυυυ για πες μου!"

"....προσπαθησε να μην πάθεις σοκ! "

"Θα προσπαθήσω! "
____________________________________
Το επόμενο πρωί σηκωθηκα νωρίς ήθελα να φτιάξω πρωινό! Άνοιξα τη τσάντα μου και έβγαλα από μέσα το πολύτιμο αυτό τετράδιο και πήγα στη δεύτερη σελίδα!  ....τα μάτια μου έπεσαν πάλι στον φάκελο στο τέλος... περίεργια   με έτρωγε Αλλά βαθιά μέσα μου ήξερα ότι πρέπει να παίξω δίκαια . Δεύτερη σελίδα είχε κέικ? ...ειναι το κέικ πιο δύσκολο από μπισκότα?  Θα δείξει... Δεν άργησα να βρω όλα τα υλικά και να αρχίσω τη διαδικασία.. Μέσα σε περίπου 30 λεπτά ήταν είδη στον φούρνο, ήμουν αρκετά περήφανη... έριξα άλλη μια ματιά στο τετράδιο αυτό και παρατήρησα ότι στη γωνία κάτω κάτω της σελίδας είχε... Ένα σύμβολο ένα περίεργο μισοφέγγαρο μεσα σε έναν ρομβο... το πιο περίεργο ήταν ότι ακριβώς το ίδιο σύμβολο είχε επάνω στον φακελο... γύρισα στη μπροστινή σελίδα με τα μπισκότα και όντως το είχε και σε εκείνη τη σελίδα...  έπειτα γύρισα και στις υπόλοιπες σελίδες και παρατήρησα ότι υπήρχαν μισοφέγγαρα σε ρομβο σε καθε σελίδα αλλά υπήρχαν σε τρία διαφορετικά χρώματα... γαλάζιο μαύρο και γκρι ... είδα ξανα  τον φάκελο....εκει είχε γαλάζιο μισοφέγγαρο... "Τι στον....?"
Είπα στον εαυτό μ καθώς μια φωνή με διέκοψε από καθε σκέψη...

"Καλημερα!"

" α! Εμ καλημερα !"είπα καθώς είδα τον kook

"Γιατί τόσο νωρίς?"

Πριν προλάβω να απαντήσω το χρονόμετρο του φούρνου άρχισε να χτυπαει θυμίζοντας μου ότι το κέικ έγινε... το έβγαλα προσεκτικά και το ακούμπησα πάνω στο τραπέζι...

"Γι'αυτό! "

"Ουαου διχνει τελειο! Μπορώ να έχω ενα κομμάτι?  "

"Όχι θα καθόμαστε να το κοιταμε.... Εσύ τι λες? Φυσικά και θα πάρεις κομμάτι!  Όσα θες!"

Είπα και καθίσαμε να φάμε το μόνο που ακουγόταν ήταν το μουγκρητό απόλαυσης του jungkook το οποίο με έκανε αρκετά περήφανη! 

"Καλα ε φοβερή εξέλιξη έχεις κάνει! Αν και... σε είδα λίγο  προβληματισμένη πριν ...εγινε κάτι? Σου ειπα θέλω να μου λες ότι και αν είναι!"

"Τι? Όχι δεν έγινε κάτι απλα σκεφτόμουν  κάτι..."

" καλααα...."

Αφού ετοιμάστηκαμε πήγαμε στο σχολείο δεν είχα όρεξη να δω κανέναν το πρωί ήμουν απλά κολλημένη στον kookie μου κρίβοντας το πρόσωπο μου όσο πιο πολύ γινόταν και εκείνος απλά έπαιζε με τα μαλλια μου

Idol στο σχολείο μου ?Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon