Κεφάλαιο 25ο

737 85 16
                                    

" .....σε μισή ώρα πρέπει να  είμαι εκεί.. ."
_____________________________

Πηγα με  την Άννα στο σπίτι για την ακρίβεια τρέξαμε μέχρι εκει για να πούμε τις τελευταίες λεπτομέριες.

Άνοιξα την πόρτα και....ειδα αυτόν που θα ήθελα να δω τελευταίο αυτή τη στιγμή...

"Καλός τα κορίτσια.. . Νίκη που ήσουν? "

"Γεια σου Τάσο..."

"Γιατί τέτοια φατσούλα δεν χαίρεσαι που βλέπεις τον αδερφό σου?"

"Εσύ δεν έρχεσαι συνήθως βράδυ?"

"Τόσο πολύ θες να φύγω? Χαχαχα οκευ απλά σήμερα το αφεντικό έπρεπε να φύγει οποτε όλους μας άφησε νωρίς.."

"...μαλιστα Εμ... Εγώ...βασικα ...η Άννα θα μείνει εδώ για απόψε να ξες!  Σωστά Άννα? "

"Α Αλήθεια?....εννοω ναι Έχω πολλά να της πω..δεν θα το πιστέψεις ο φίλος σου ακούμπησε το χέρι μου! "

"....πφφφ έφηβα κορίτσια.. .."

"Ναι οκευ τωρα θα πάμε στο δωμάτιο μου ...εμ Ναι.. "

"...καλα.."

Πειρα την Άννα από το χέρι και πήγαμε στο δωμάτιο μου . Είχαμε στήσει όλο τον εξοπλισμό και τον δοκιμασαμε να δούμε αν δουλεύει..ειχα ένα ακουστικό στο αυτί μου από το οποίο μπορούσα να ακούσω την Άννα και εκείνη μπορούσε να ακούσει ότι  διποτε έλεγα εγώ από ενα μικρο μικροφωνακι γατζομενο στη μπλούζα μου.

"Οκευ αυτό είναι πολύ γαματο!"

"Ωραία εμ θα ....εμ τι θα κάνω με την εργασία?  "

"Κοίτα εμ... Δεν θα το προχωρήσεις πολύ με την εργασία γιατι θα του πιάσεις συζήτηση μπορείς απλα να του πεις ότι πρέπει να κανεις μια μικρή παρουσίαση και δεν ξες πως να τη κάνεις ...και ..."

"Ναι ωραία τα λες πως θα ξεκινήσω τη συζήτηση?  Τι θα του πω? "

"Δεν ξέρω ανάλογα πως  θα πάει το πράγμα.."

"Τι εννοείς?"

"Εννοώ ποτέ δεν ξες μπορει πάλι να αποτρελαθει .."

"Άντε ρε Όχι ζήτησε συγγνώμη ήταν μεθυσμένος..."

"Μπορεί να ξανα ειναι"

"Μη λες βλακείες και επειδή θα πάω περπατοντας λέω να αρχίσω από τώρα... "

"Περιμενε!"

"Τι?"

" Τι θα πω στον αδερφό σου? ....οτι εμ πάω να πάρω...τις πιτζάμες σου από το σπίτι σου γιατι τις ξεχασες.."

Idol στο σχολείο μου ?Where stories live. Discover now