Κεφάλαιο 12ο

901 112 7
                                    

Τέλεια!  Βρήκα δουλειά! Και νομίζω ότι ειμαι σε πολυ καλο δρομο με τον Jehan ! Όλα θα πάνε τέλεια!
______________________________________
Εκείνο το απογευμα όταν ήμουν στο δωμάτιο μου αποφάσισα να στείλω στον jehan

Εγω: Γεια!

Jehan: Γεια σου όμορφη!

Εγω: εμ μίλησα με την Αννα και... Όλα είναι εντάξει οπότε αν θες μπορείς να ενημερώσεις τήν οικογενεια του ξαδερφου σου

Jehan:  τι σοβαρα? Καλά.... σίγουρα πιστεύεις πως είναι καλή ιδέα?

Εγω: Ναι.. . Καταρχήν έλεος εσυ το προτεινες...

Jehan: κοίτα ναι ξερω απλά Τώρα που το ξανα σκέφτηκα .... Δεν είναι και το πιο τελειό να σε βλεπω ως δούλα σε κάποιο κακομαθημένο....

Εγω: .....μια δουλειά ειναιιιιι! Μια χαρα θα είμαι και δηλαδή εσυ ως τι θα ήθελες να με βλεπεις?😂

Jehan: εμ πριγκίπισσα σε θρόνο 😂

Έγω: αχουυυ 😂 έλεος πρίγκιπισσα χωρίς πρίγκιπα?

Jehan: όλο και κάποιον θα σου βρούμε !

Εγω:καλα😂 θα περιμένω μέχρι τότε!

Jehan: οκ😂

Εγω: αύριο να ξες δεν θα έρθω σχολείο

Jehan: Γιατί? Αρρωστουλα?

Εγω: Όχι απλα θα πακεταρω πράγματα  γιατι θα μεινω στης Αννας

Jehan: α μάλιστα... Δηλαδή δεν θα σε βλέπω στάση έτσι?

Εγω: σορρυυυ... μαζί θα είμαστε ομως στο σχολείο

Jehan : καλός..  θα πάρω τηλ αύριο και θα στα πω. Άντε φευγω για προπόνηση.

Εγώ : μπαιι!

Άφησα το κινητό και κοίταξα το ταβάνι για λίγο.... αναρωτιέμαι πως να  είναι ο  ξάδερφος του... η οικογένεια του το σπίτι.. .. συναιχεια λέει ότι είναι κακομαθημένο.... αυτο θα το κρίνω εγω.. θα αργήσω να κοιμηθώ πρέπει να μείνω ξύπνια και να περιμένω τον αδερφό μου να γυρίσει από τη δουλειά για να του πω ότι θα πάω στην Άννα.... Και αμα πει Όχι?.... πάει μετα δεν μπορώ να κάνω τίποτα....  Ίσως να του πω την αλήθεια και να  του δείξω τον λογαριασμό να δούμε μαζί τι θα κάνουμε.... Αλλά δεν θα με αφήσει να κανω κάτι... Όχι όχι.. . Θα πάω θα βγάλω κάποια χρήματα και μετα θα του πω για το πόσο! Ναι έτσι θα γίνει! Μετα απο κάτι λεπτά αφου πηγα στο μπάνιο κοιταχτηκα λίγο στον καθρεφτη ρωτώντας τον εαυτό μου .... τι σκατα πάω να κανω? ... προφανος ουτε για υπηρέτρια δεν κάνω.. .. ξεχάστηκα για λίγο και έπειτα κατέβηκα κάτω η Άννα ήταν στον καναπέ έβλεπε τηλεόραση είχε πάει 20:00 και ούτε που το κατάλαβα.. . Το κλιμα ήταν βαρετό.... 

Idol στο σχολείο μου ?Where stories live. Discover now