Κεφάλαιο 14ο

942 108 19
                                    

Και εγω καθόμουν στα πίσω καθίσματα μαζί με την αδερφή του ...  ΜΙΣΟ! ΤΙ? .... Δεν το πιστεύω ρε φίλε.. ...
______________________________________

Και έλεγα τόση ώρα ποιον έχω καιρό να δω.... πφφ.. .

"Jacoob δεν μου είχες πει ότι θα έρθει και αυτή εδώ " είπε με στυλ ντιβας καθώς κοιτούσε τα νύχια της ..

"Σορρυ που σου κάναμε χαλαστρα "

"Δεν πειράζει χρυσό μου απλά..."

"Απλά?"

"Καλά αστο.. . "

"Εντάξει.. "
Ούτος η άλλος δεν ήθελα να ακούσω τι εχει να πει ...

Ήθελα να αποφύγω να μιλήσω μαζί της έτσι και εβαλα ακούστηκα και χάζευα λίγο το αυτοκίνητο ήταν αρκετά προσεγμένο και μετα κοιτούσα στο παράθυρο μετά την Άννα να κοιταει τον Jacob λες και είδε αληθινό μονοκερο και πάλι πίσω στο παράθυρο. Μέχρι που φτάσαμε.. κατεβάσαμε τα πράγματα και ο Jacob μας βοήθησε να τα πάμε μέχρι μέσα στο σπίτι και επιτα ξανα μπήκε στο αυτοκίνητο και αφου τον ευχαριστησαμε έφυγε.

"Ωραιαααα....." είπε η Άννα και απλώθηκε στον καναπέ του σαλονιού.

"Εγώ που θα κοιμάμαι?"

"Ά ελα μαζι μ " με οδήγησε σε ενα μικρο υπνοδωμάτιο που ήταν απέναντι από το δικό της

"Δεν είναι κακο"

"Ά μισο! "
Πήγε τρέχοντας στο δωμάτιο της και κρατούσε ένα μεγάλο χαρτί το οποίο ήταν δυπλωμενο οποτε δεν μπόρεσα να καταλάβω τι είναι και πειρε τη καρέκλα του γραφείου και κόλλησε στον τοίχο που ήταν το πρώτο πράγμα που έβλεπες μωλις περπατούσες μέσα στο δωμάτιο ένα τεράστιο ποστερ του kookie !

"Ναιπ! Τώρα είναι τελειο! "

"Χεχε"

Ξάπλωνε στο πάτωμα και καθόταν ήσυχη και απλα με έβλεπε καθώς έβαζα τα πράγματα μου στη ντουλάπια και σε άλλους μικρούς αποθηκευτικούς χώρους όπου ήταν διαθέσιμοι... Μετά απο λίγο αποφάσισα να σπάσω την υσηχια και εβαλα BTS ... Ναι αρχίσαμε να χορεύουμε σαν χαζα για αρκετή ωρα .. Μετά φάγαμε ότι πρόχειρο βρήκαμε και πέσαμε για ύπνο. 
Την άλλη μέρα το πρωί ετοιμάστηκαμε για το σχολείο και έφυγε η καθε μια για το δικο της με τα λεωφορεία. Δεν  φάγαμε πρωινό δεν προλάβαμε. Δεν έγινε κάτι το ιδιαίτερο στο σχολείο ήταν μια απλή βαρετή μέρα και ο Jehan δεν είχε πολλά κέφια  .... Όταν σχολασαμε ήταν η ώρα που θα πηγαίναμε στο σπίτι του ξαδερφου  του με ταξί.

"Πάει καιρός από τη τελευταία φορά που μπήκα σε ταξί!"

"Μχμ"

Idol στο σχολείο μου ?Where stories live. Discover now