Σίγουρα θα είναι ο αδερφός μου... μα τι θέλει? ...
______________________________________Νίκης Pov.
Ανοιγει την πορτα χωρίς καν να του δώσω την άδεια μου κλασσικά.. Μου ειπε οτι θα πάει να κοιμηθεί στο σπίτι του φίλου του απόψε . Καλύτερα για μενα! Μονη στο σπίτι! Ότι καλύτερο!
Έφτασε η ώρα να φύγει είχε νυχτώσει έφυγε υπεμθυνιζοντας μου να κλειδωσω τη πόρτα. "Άντε καλά να περασεις" του είπα και έκλεισα τη πόρτα. Πριν καν προλάβω να απομακρυνθω χτυπάει κουδούνι ε...ολο και κατι θα ξέχασε . Κι όμως! Ανοίγω και βλέπω τη φάτσα της Αννας!"Επ τι κάνεις Νι?!"
" Πώς και απο εδώ ψηλή μου φίλη!?"
"Το Ρωτάς κι όλας? Έχεις crash και είσαι στο σπίτι μόνη και δεν θα έρθω?Άσε που ο αδερφουλης σου θα μείνει στο σπίτι του μέλλοντα συζύγου μου""Αα.. Ναι είναι και αυτό .Άντε ελα μέσα στη πόρτα θα κάτσουμε?"της είπα και πήγαμε στο σαλόνι και καθίσαμε. "Και δεν μου λες εσύ πως το ξέρεις ότι ο αδερφός μου θα είναι εκεί?"
"Μου το είπε ο ίδιος o Jacob από το chat ότι ο αδερφός θα πήγαινε οπότε.. ..ναιπ"
"Τι θα ήθελες να κάνουμε?" Την ρώτησα και γέλασε " τι γελάς ρε βλαμμένο?"
"Τι θα έλεγες να ψάξουμε αυτό το παιδί που μου έλεγες στα social media?"
"Άννα συνέλθε δεν θα τον κατασκοπευουμε κι όλας!"
"Γιατί Όχι? Έλα ρε σιγά δεν θα κάνουμε κάτι κακό."
"Μπορεί να μην έχουμε κακές προθέσεις αλλα απλά σου υπενθυμίζω τι έγινε τότε που με έβαλες να κατασκοπεύω τον Jacob όταν ερχόταν εδω"
"Ακόμη κλαίγεσαι γι'αυτό? Μια ατυχής στιγμή ήταν , τουλάχιστον τωρα ξέρουμε ότι δεν έχει κοπέλα "
"Είσαι έλεος! Και ούτος η άλλος δεν ξέρουμε το όνομα του. Πως θα τον βρούμε? "
"Εμείς μπορεί να μη το ξέρουμε αλλά αυτή η Δανάη σίγουρα θα ξέρει και θα προσπαθεί να του την πέσει. Φερε το κινητό σου !"
"Τι? Γιατί? "
" θα την πάρουμε τηλέφωνο και θα τη ρωτήσουμε "
"Είσαι τρελή? Δεν γίνεται έτσι απλα να πάρω αυτή την ηλίθια στα καλά καθούμενα "
"Έλα σιγα μωρέ και μην ανοισηχεις θα μιλήσω εγώ γιατί εσυ είσαι ικανή να κάτσεις και να άκους οτι μαλακια θα σου πει"
Νίκης Pov.Άρπαξε το κινητό από τα χέρια μου και πήγε στις επαφές! Αχ θεέ μου αυτό το κορίτσι είναι για δέσιμο. Αλλά απο την άλλη με βοηθάει να βρω γκόμενο δεν μπορώ να της πω οχι όταν πρόκειται για αυτό τον θεό των θεών!
YOU ARE READING
Idol στο σχολείο μου ?
FanfictionΜια Ιστορια για το πώς άλλαξε η ζωή ενος απλου κοριτσιου με τον ερχομό ενος καινούριου μαθητή στο σχολείο της ο οποίος είχε την όψη του αγαπητου μας Jungookie ❤ ΤΟ ΈΓΡΑΨΑ ΟΤΑΝ ΉΜΟΥΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΆΣΙΟ ....ΑΠΛΑ ΛΈΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΆΡΞΟΥΝ ΠΑΡΕΞΗΓΉΣΕΙΣ...