Κεφάλαιο 24ο

642 86 28
                                    

Αφού η Άννα έφυγε και εγω συνέχισα  να πάω προς το σπίτι χτύπησε το τηλέφωνο μου.
______________________________________

Δεν κοίταξα καν ποιος με καλούσε και το σήκωσα κατευθείαν.

Εγω: Ναι?

Jungkook: Γεια σου όμορφη

Εγώ: ααα εσυ είσαι γεια!  Έγινε κάτι?

Jungkook: Όχι απλά να αναρωτιόμουν αν θα ήθελες να έρθεις καμία βόλτα από εδώ..

Εκεινη την ωρα πέρασαν αρκετά από το μυαλό μου όπως το ότι θα έπρεπε να  πω όχι για να σκεφτώ καλα το σχέδιο που λέγαμε αν και ήθελα πολύ να πάω....αλλα δεν μπορώ και να του πω ότι θα πάω στον Tae ποιος ξέρει πως θα αντιδρασει... με τα πολλά πολλά απάντησα

Εγω: Ναι...εμ θα έρθω σε λίγο.

Jungkook:  οκευ σε περιμενω.

Και με αυτό έκλεισα το τηλέφωνο και απόφασησα να κάνω ενα μπάνιο πρωτα. Έτσι και εγινε...
Αφού βγήκα χτένισα και στέγνωσα τα μαλλια μου δεν μπορούσα να μη σκέφτομαι το σχέδιο εφόσον με αγχώνε αρκετα... Αφού ετοιμάστηκα βγήκα έξω και περπάτησα μέχρι το σπίτι του Kookie . Χτύπησα τη πόρτα και την άνοιξε..μπορουσα να δω πως τα μαλλια του ήταν ανακατεμένα τα μάτια του πρησμένα και το κυριότερο χωρίς μπλουζα...

"Έξω θα μείνεις? "

"Χαχαχα βλέπω καποιος νυσταξε μέχρι να έρθω.. "
Ειπα καθως μπήκα μέσα .

"Χαχα ε να μωρέ είπα θα κλείσω λίγο τα μάτια μου και τελικά με πειρε όντως ο ύπνος "

"Μήπως θες να κοιμηθείς να πηγαίνω καλύτερα.."

Ειπα και κινήθηκα προς την πόρτα Αλλά πριν καν προλάβω να κάνω ένα βήμα παραπάνω ένοιωσα τα χερια του γύρω μου αγκαλιάζοντας με από πίσω έσκυψε και μου είπε μια απαλή και χαμηλή φωνή..

"Δεν θέλω να φύγεις... σε παρακαλώ.. "

Εκεί ήταν η στιγμή που είχα γίνει κατακόκκινη..

"..εμ..."

Δεν ήξερα τι να πω.. .

"Χαχαχα πω πω κοίτα εδώ ντροπές... Που να μη τα είχαμε δηλαδή χαχαχα"

"Πρώτον για να ξες είναι η πρώτη φορά που έχω σχεση οποτε..."

"Α τι σοβαρα?"

"Ναι.. ."

"Πάμε στο δωμάτιο μου"

"Ενταξει "

Ειπα και εκείνη την ώρα χτύπησε το κινητό μου ...οχου τι θα γίνει σήμερα πια με τα τηλέφωνα...ημουν μπροστα από τον jungkook και σταμάτησα απότομα με αποτέλεσμα να με σπρώξει λιγάκι αφού δεν είχε καταλάβει ότι σταμάτησα..

Idol στο σχολείο μου ?Where stories live. Discover now