αχ απλά θέλω να σταματήσουν όλα εδώ και τώρα και να είμαι ξένοιαστη όπως παλιά.. .
_____________________________
Αφού έκανα το μπάνιο μου κατέβηκα κάτω και έκατσα στον καναπέ με την Άννα και φάγαμε. Ήταν αρκετά χαλαρωτική η ατμόσφαιρα κάτι που χρειαζόμουν αρκετά εδώ και κάποιες μέρες.. ."Ο Jungkook έχει έναν...ειχε έναν φίλο Yoongi..και.. εμ"
Ξεκεινησα να λέω μέχρι που η Άννα πετάχτηκε...
"...λογικο? Min Yoongi? Συγκροτημααα? BTS? Μπα όχι? Κάτι μπλούζες και άφησες που έχεις? "
"Όχι εννοώ.. "
"Υπάρχει περίπτωση να έχασες ξανα τη μνήμη σου?"
"Μα δεν έμοιαζε τον Yoongi ... ο τυπος είχε όλο χτυπήματα στο πρόσωπο του και..."
"Α... "
"Ναι. Και γι'αυτό υπεθεσα...οτι δεν είναι αυτός.. "
"Και γιατί δεν ρωτας τον αγαπητό σου?"
"Δεν πρόλαβα να του μιλήσω μέτα και δεν φάνηκε συνεργάσιμος ως αναφορά τις απαντήσεις "
"Κακό αυτό.. "
"Πολύ κακο αν σκεφτείς ότι..εμ κάπου αυτοί οι δύο ηταν πλεγμενοι..ρε συ... Ο kook ξέρει παραπάνω από όσα νομίζουμε..και κάτι μου λέει ότι έχει να κάνει και με την υπόθεση που μπλέξαμε.. "
"Κοίτα οκευ ολα αυτά είναι κάπως.. Αλλά δεν νομίζω ρε συ."
"Πρέπει να τα ξεκαθαρίσουμε ολα μαζί του..και εσύ δεν θα πηγαίνεις να βλέπεις τον Jacob δεν καταλαβαίνεις ότι είναι επικίνδυνο? "
"Ναι..οκ..ηρεμα Τελευταία φορά ήταν για να του δωσω πισω εκείνα τα gadgets που μας έδωσε."
"Και πάλι.. ουφ δεν ξέρω ρε συ... Όλα Είναι σκατα.. Και όσο θέλω να παω και να ρωτήσω τον Jungkook άλλο τόσο δεν θέλω να ξέρω... εχω κουραστεί.. Δεν μου αρέσει όλο αυτό..γνωρισα και ενα κορίτσι το πρωί αυτή μου είπε να μην κάνω παρέα μαζί του.."
"Θες να μου πεις ότι όντως σκέφτεσαι να τον χωρισεις?"
"...ισως.."
"Ρε με δουλεύεις? Θα το μετανιώσεις και στο κάτω κάτω δεν είναι αυτός το πρόβλημα και το ξες.. ξέρω ότι όλα είναι χάλια, ξέρω ότι δεν το θες όλο αυτο αλλα δεν υπάρχει λόγος να παρεις λάθος αποφάσεις γιατι εκτος από αυτα ξέρω ότι τον αγαπάς και νοιάζεσαι για αυτόν όσο τίποτα αλλο"
"Ναι...οκευ..έχεις δικιο...πισω στο θέμα μας...τι κάνουμε τώρα ποιο είναι το επόμενο βημα?"
"Να ανοίξουμε λακο και να μπούμε μέσα.. "
"ΆΝΝΑ!"
"Χαχαχα Καλά εμμμμμμ ... αα! Ήθελα να σου πω όταν ήρθα οτι-"
YOU ARE READING
Idol στο σχολείο μου ?
FanfictionΜια Ιστορια για το πώς άλλαξε η ζωή ενος απλου κοριτσιου με τον ερχομό ενος καινούριου μαθητή στο σχολείο της ο οποίος είχε την όψη του αγαπητου μας Jungookie ❤ ΤΟ ΈΓΡΑΨΑ ΟΤΑΝ ΉΜΟΥΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΆΣΙΟ ....ΑΠΛΑ ΛΈΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΆΡΞΟΥΝ ΠΑΡΕΞΗΓΉΣΕΙΣ...