Κεφάλαιο 36

725 95 68
                                    


Ίσως  οντως να ηθελα απλα τον φακελο..ή ισως οντως ήθελα  να τον αγκαλιασω...
____________________________________

Αφου φτασαμε σπιτι της Άννας βαλαμε τον Tae στον καναπε και τον περιποιηθηκαμε ,δεν μας ξεφυγε ουτε μια γρατζουνια . Ελπιζω να νοιωθει καλυτερα τωρα ...
Η Άννα ηταν στην κουζινα εφτιαχνε κατι να φαμε ...εβαλα στο τραπεζι το τετραδιο μαγειρικής και τους φακελους ...ναιπ φυσικα  ήθελα να τους ανοιξω ... και να δω τι σκατα εχουν αλλα κατι βαθιά μεσα μου ελεγε οχι αν δεν εχω και τον τριτο στα χέρια  μου .

"Εεεε μαζεψε τα θα στρωσω να φαμε τωρα " ειπε η Άννα

"Ενταξει...απλα .. εσυ θα τους ανοιγες τωρα αν ησουν στη θεση μου?"

"Εμ ...ναι απλα ..μετα το φαγητο"

"Αννα! Σοβαρα τωρα.."

Ηρθε ο Tae στην κουζινα και μας κοιτουσε..

"Πως εισαι Tae ?"του ειπα και του χαμογέλασα

"Καλυτερα...εμ ως αναφορα τους φακέλους...δεν ξερω αν οντως θες να ξες τι έχουν μεσα ..."

"Περίμενε...δηλαδη ξες τι εχουν εσυ?"

"Οχι απλα... δεν εχω καλο προαίσθημα "

"Το αποφάσισα θα παρω τον τριτο και μετα θα δουμε μια και καλη"

"Καλα φτανει τωρα ομως γιατι πεινάω "
Ειπε η Άννα και καθησαμε ολοι να φαμε .

Ηταν πλεον βραδυ τα παιδια ηταν μεσα εβλεπαν friends και γελουσαν λες και δεν εχουν ξανα δει τα επεισόδια εγω αποφασησα να κανω αλλη μια συνταγή απο αυτες στο τετραδιο ...
Το πειρα λοιπον στα χερια μου και χαθηκα για λιγο ...μου ηρθε ο Jungkook στο μυαλο ...μου λείπει...μου λείπει πολυ... πηγα σε μια τυχαία σελίδα καθως δεν νοιαζομουν πλεον να παρω με τη σειρα τις συνταγες ,δεν με ενοιαζε καν να τελειώσω ολο το τετράδιο απλα ηθελα να δω τους φακελους.
Σοκολατοπιτα...
Μαλιστα ...
Οταν τελείωσα ηταν καπου στις 2 και μιση το βραδυ τα παιδια κοιμόντουσαν στους καναπεδες αλλα τζαμπα δεν το εφτιαξα οποτε τους ξύπνησα γκρινιαξαν και οι δυο αλλα οταν ειδαν το γλυκο δεν χαλαστηκαν καθολου .
Μετα απο αυτο πεσαμε ολοι για υπνο κυριολεκτικα οπου βρηκαμε .. ξημερωσε ...ειχα σκοπο να σηκωθώ κατα τις 12 το μεσημέρι αλλα οχιιιι ξυπνησα στις 9 γιατι η Άννα  αποφασησε να αλλαξει ταπετσαρία στο σαλονι στις 9 το πρωιιιιι.... σηκωθηκα με τα χίλια ζορια ειδα τον Tae στον καναπε να κοιματε και την Άννα να ειναι με έναν τυπο στην τραπεζαρια και να διαλέγει  μοτίβο η εξωπορτα ορθάνοιχτη και απο εξω ενα φορτιγακι με αλλα 10.000 δείγματα απο μοτιβα ταπετσαριας αχ αυτο το κοριτσι... ειναι να μη της μπει κατι στο κεφαλι .. βγηκα εξω ...με τα οτι να ναι ρουχα που βρηκα χθες στην ντουλάπα  της . Ο ηλιος χτυπησε το προσωπο μου καθως βγηκα εξω περασα το φορτιγακι περπατησα προς το γρασίδι και εκει που χαζευα τα παντα και τεντονομουν το σύμπαν αποφασησε να παρει εκδίκηση για τοτε που ημουν 4 και ειπα σκασε στην κουκλα μου .

Idol στο σχολείο μου ?Where stories live. Discover now