θα ήταν καλύτερα για όλους μας αν απλα έφευγα από τη ζωή πραγματικά...
________________________________Ξύπνησα εκείνο το πρωί..σηκωθηκα βγήκα από το δωμάτιο και πήγα προς τη κουζίνα όπου και τον είδα να φτιάχνει πρωινό καθώς σιγοτραγουδουσε το only fools fall for you . Μέχρι που αποφάσισα να κάνω αισθητή την παρουσία μου..
"Κα-καλημερα!"
"Καλημερα όμορφη κάθησε "
"Δεν ήταν ανάγκη να μπεις στον κοπο "
"Δεν είναι κόπος βρε κουτο "
Μιλαμε για πρωινο πολυτέλεια.. τηγανητές με σιροπι.. πω σκέτη απόλαυση..
"Είναι τελειες!"
"Χαίρομαι που σου αρέσουν!"
Είπε και μου χαμογέλασε.
"Θα πάμε σχολείο έτσι?"
"Εμ δεν ξέρω είσαι σίγουρη?"
"Ναι ... Δεν θυμάμαι αλλά λογικά έτσι όπως με κόβω θα έχω αρκετές απουσίες "
"Χαχα Καλά θα πάμε "
Φάγαμε ετοιμαστηκαμε πέρασα από το σπιτι της Άννας δλδ.. . Ο kookie με πήγε μέχρι εκεί για να πάρω τη τσάντα μου έτσι και εγινε .. Και έπειτα σχολείο... θυμώμουν αρκετά πράγματα ..θυμώμουν καποιους καθηγητες που δεν χονευα και αυτη τη Δανάη ..καθησαμε στα θρανία εγω δεν μιλούσα με κανένα φοβόμουν μη πετάξω καμία βλακεία.. οι ώρες του σχολείου τελείωσαν.. . Δεν μπορώ να πώ ότι ζοριστηκα .. απλά οκευ ήταν λίγο βαρετουτσικα...καθως έβγαινα έξω από το κτήριο με σταμάτησε ένα κορίτσι και με ρώτησε που είναι το γραφείο των καθηγητών..... την κοίταξα με κοίταξε ...αγχοθηκα παράπολυ οποτε απλα της είπα ότι πρέπει να φύγω και άρχισα να περπατάω βιαστικά προς τα κάτω κοιτώντας το έδαφος και καταλάθος έπεσα πάνω σε ενα παιδι το θυμώμουν... Τον θυμάμαι γιατί με ηθελε όταν ήμασταν μικρά στο δημοτικο ..
"Σορρυ Άρθουρ δεν το ηθελα ..."
"Χρόνια και ζαμανια ! Δεν πειράζει τι κάνεις? "
"Χρόνια και ζαμανια? Στην ίδια τάξη είμαστε...σ-σωστά?"
"Ναι αλλά δεν μιλάς καν με την υπόλοιπη τάξη..."
"Χα.... Ναι εμ... σορρυ γι'αυτό..."
"Αααα ήρεμα δεν σε μαλώνω .. σταματά να ζητάς συγγνώμη.. Έχω μια καλη ιδεα... τι θα έλεγες να βγούμε το απόγευμα? Έτσι να τα πούμε λίγο? "
"Εμ .... Καλά! Εντάξει! "
"Θα συναντηθούμε στη γνωστη καφετέρια"
YOU ARE READING
Idol στο σχολείο μου ?
FanfictionΜια Ιστορια για το πώς άλλαξε η ζωή ενος απλου κοριτσιου με τον ερχομό ενος καινούριου μαθητή στο σχολείο της ο οποίος είχε την όψη του αγαπητου μας Jungookie ❤ ΤΟ ΈΓΡΑΨΑ ΟΤΑΝ ΉΜΟΥΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΆΣΙΟ ....ΑΠΛΑ ΛΈΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΆΡΞΟΥΝ ΠΑΡΕΞΗΓΉΣΕΙΣ...