Κεφάλαιο 30

636 71 15
                                    

Πέρασαν 2 ώρες Αφού τα κορίτσια έφυγαν ήταν 4:00 η ώρα το πρωί δεν είχα κοιμηθει και ο αδερφός μου ακόμη δεν ηρθε σπίτι.. .
______________________________________

Με τα πολλά πολλά με πειρε ο ύπνος στον καναπέ ξύπνησα δεν σκέφτηκα Ούτε για το σχολείο Ούτε τιποτα.. σηκώθηκα πήγα προς τη κουζίνα ήπια νερό καθώς πήγαινα προς το δωμάτιο μου είδα ένα σημείωμα κολλημένο πάνω στη πόρτα της τουαλέτας.

( Γεια σου Νίκη... κάποια στιγμή θα πήγαινες τουαλέτα οποτε υπέθεσα ότι ήταν το πιο σωστό σημείο να κολλήσω αυτό... ήθελα να σου πω ότι... Δεν θα έρχομαι πια σπίτι... μη φρικάρεις ακουγεται τραγικό.. Αλλά όλα θα πάνε καλά θα δεις . Μίλησα με εναν γνωστό μου και είπε ότι μπορείς να μείνεις εκεί στο σπίτι τους είναι πολύ καλή οικογένεια έχουν και έναν γιο θα τον συμπαθήσεις. Θα σε συντηρούν αυτοί για λίγο καιρό..Ευχαριστώ για τη κατανόηση)

"Χααα Ποιος είπε ότι τον κατανοώ?! Wtf!?"

Η πόρτα χτύπησε...

"Ποιος είναι?"

Καμία απάντηση...

Άνοιξα τη πόρτα...

"...εσυ είσαι η Νίκη?Κοίτα να δεις που ξανα συναντιόμαστε. ."

Μισοοοοοο...γιατι ο μπαμπάς του Tae είναι εδώ...

"Γεια σας .. Κύριε...-"

"Λοιπόν? Θα έρθεις? "

"Ορίστε?"

"Θα μείνεις στο σπίτι μας Καλά ο άλλος δεν σου ειπε τίποτα?"

....... πλάκα κάνει Τώρα? ... ε Όχι... αρχικα με παρατάει στα καλά καθούμενα μετά θέλει να ζήσω με έναν τρελό δολοφόνο ναρκομανή ...Δεν ξερω και εγω τι άλλο.. . Ε όχι..

"Ξέρετε...εμ δεν εχω ετοιμάσει τα πράγματα μου οπότε . .. θα ερθω εγω προς το βραδάκι με το ταξι στο σπίτι σας... "

"Όπως θες "

Έκλεισα τη πόρτα κοιτούσα από το παράθυρο μέχρι να απομακρύνθει τελείως και έτσι όπως ήμουν έβαλα παπούτσια και ετρεξα κυριολεκτικά μέχρι το σπίτι του kookie

Στα μισά σκόνταψα μια Αλλά όλα καλά ήμουν σχεδόν κοντά μέχρι που έπεσα πάνω σε κάποιον

"Τυφλό είσαι?"

"Συγγνώμη δεν ήθελα να..." Κοίταξα σε ποιον έπεσα μα φυσικά....αυτη η μέρα δεν γινόταν καλύτερη...

"Δεν ήθελες Αλλά το έκανες.. ."

"Γεια σου Yoongi!"
Απόφασησα να το παίξω χαλαρή και γλυκιά

Idol στο σχολείο μου ?Where stories live. Discover now