Κεφάλαιο 28ο

565 85 3
                                    

έκλεισα τα μάτια μου...ναι ... στο πατωμα της κουζίνας..
_____________________________

Άνοιξα τα μάτια μου κοίταξα γύρω μου ...ειδα εναν χαμό.. .σηκωθηκα και ενοιωσα έναν πονο...θα είχα πιαστεί εφόσον ήμουν στο πατωμα... κοίταξα το ρολόι....

"Shit ! Λεωφορείοοοο!"

Πήγα στο μπάνιο ξεντυθηκα πέταξα τα ρούχα μου στα άπλυτα και ξέπλυνα όσα σημεία στο σωμα μου μπορούσα να διακρίνω εκείνη την ώρα γρήγορα που ήταν λερωμένα και τα καθάρισα έπειτα έτρεξα στό δωμάτιο έβαλα ενα τζιν με ενα ότι να ναι μπλουζάκι κατέβηκα στη κουζίνα έβαλα τα μπισκοτα μου σε ενα ταπερακι με την τινκερμπελ επανω και το πέταξα μέσα στη τσάντα μου μαζί με ότι βιβλία βρήκα μπροστά μου προσέυχοντας να πειρα κανένα από καποιο μάθημα που εχουμε σημερα έβαλα παπούτσια και έτρεξα προς την στάση.. ήμουν τόσο τυχερή που το λεωφορείο είχε αργήσει.. κάθησα στο παγκάκι πειρα ανάσες και πριν περάσουν καν 3 δευτερόλεπτα το λεωφορείο είχε έρθει .. Δεν πρόλαβα καν να πω γεια στον Jungkook καθησαμε ομως μαζί στο λεωφορειο ναι ξανα είδα εκείνο το κορίτσι και μου ζήτησε να κάτσω μαζί της αλλά εγώ απλα ...την αγνόησα..

"Καλήμέρα ομορφη αργήσαμε βλεπω "

"Ουφ ναι... άστα ειμαι και πιασμενη.."

"Πιασμενη? Γιατί τι έκανες?"

"Αααα Ναι.. "

Έβαλα τα χερια μου μέσα στη τσάντα ...

"Κλείσε τα μάτια σου.."

"Τι? Γιατί?"

"Απλά καν το.. Και όχι ζαβολιές..."

"Εντάξει εντάξει.. "

Έβγαλα το ταπερακι μου ...

"Άπλωσε τα χερια σου"

Του το έδωσα..

"Μπορείς να τα ανοιξεις..."

...

"Μου πειρες ταπερακι για φαγητό? Ουαου έχει και νεράιδες...το αγαπημένο μου!"

Είπε μέσα στην ειρωνεία

"Χαχαχαχα ...σκασε Και άνοιξε το.."

Το άνοιξε..

"Πλάκα κάνεις? "

"Χαχαχα Όχι.. .δοκίμασε ένα."

Πειρε ενα το πλησίασε στο στόμα του..

"Έβαλες δηλητήριο ή κάτι τέτοιο?"

"Φατοοοο"

"Χαχαχα"

Το έφαγε και εγω τον κοιτούσα με τετοιο ενθουσιασμό ήταν η πρώτη φορά που έκανα κάτι τέτοιο είχα τόση περίεργια τι θα μου πει..

Idol στο σχολείο μου ?Where stories live. Discover now