Κεφάλαιο 6ο.

1.3K 145 26
                                    

"Αααα... εμ δεν μου είπες.. τι ακριβώς σκεφτόσουν πριν?"
____________________________________
Νικης Pov.

Προσπάθησα να μην ψύχραιμη και να απαντήσω όσο πιο φυσιολογικά μπορούσα.

"Ε..τιποτε μωρέ πράγματα σχετικά με το σχολείο ξες ...κλασσικά " εκεινη την ώρα προσποιηθηκε ότι το έχαψε ....

"Καλά εντάξει αντε τωρα πανε για μπάνιο γιατί θέλω να τελειώνω και εγώ"

"Οκευ"του είπα και πήγα για μπάνιο.

Αφού τελείωσα πήγα στο δωμάτιο μου ,βαριόμουν να ντυθώ κατευθείαν οποτε χτένισα τα μαλλιά μου τα έπιασα με ενα κλαμερ και έκατσα λίγο στο κινητό και χαζεβα στο youtube . Έπειτα  αποφάσισα να ντυθώ εβαλα άνετα ρούχα εφόσον δεν θα έβγαινα από το σπίτι. Δηλαδή αυτό ίσχυε μέχρι που η Άννα μου έστειλε να συναντηθούμε στη καφετέρια κοντά στο σπίτι μου γιατι λέει  υπαρχει κάτι σημαντικό που θέλεινα μου πει.....Δεν ξέρω εμένα κάτι δεν μου κάθεται καλα σε ολο αυτο....Αφου της είπα ότι δεν μπορώ, ότι βαριέμαι  κτλπ με έπεισε τελικά.... Μετά απο λίγο πανικό καθώς δεν έβρισκα  τι να βαλω απόφασησα να φορέσω ...

 Μετά απο λίγο πανικό καθώς δεν έβρισκα  τι να βαλω απόφασησα να φορέσω

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

..αυτα εδώ. Πειρα κλειδιά κινητό και λίγο πριν κλείσω την πόρτα φώναξα στον αδερφό μου ότι βγαίνω βόλτα και ότι μπορεί να αργήσω .Δεν μπήκε στον κόπο καν να ανοίξει την πόρτα του δωματίου του απλα μου απαντησε φωναζοντας εντάξει.
Έφτασα στην καφετέρια ψάχνοντας με το βλέμμα μου την Άννα ... Και..  Την είδα να κάθεται με κάποιον.. Δεν κατάλαβα ποιος ήταν διότι ήταν πλάτη . Μωλις με είδε η Άννα μου έκανε νόημα να πάω να καθήσω.  Έκατσα δίπλα της και πριν καλα καλά ακουμπήσω τα χέρια μου στο τραπέζι.....κόντεψα να το πάθω το καρδιακό. Το παιδί που ήταν πλάτη ήταν ο Jehan! Ήθελα να τσιριξω και να κλάψω ταυτόχρονα καθώς σκεφτόμουν το πως θα σκοτώσω την Άννα..! Μα τον Θεό δεν την πιστεύω ότι δεν μου είπε τίποτα..... Προσπάθησα να το παίξω κουλ...

"Γεια.." είπα όσο πιο χαριτωμένα μπορούσα  έπειτα  κοίταξα την Άννα έτσι ωστε να  καταλαβει ότι θέλω να τη σκοτώσω! Εκεινη το καταλαβε και πέταξε ένα χαμογελο. Αχ θεέ μου έλεος..... Έτσι και εγώ την ρώτησα

"Εμ δεν μου λες Άννα τι ήταν αυτό το σημαντικό που ήθελες να μου πεις? "
Αγχοθηκε ...κοιταξε μια τον Jehan  και  μετά εμένα παίζοντας την χαλαρή ...

"Έχου....τωρα .... κοίτα να δεις το ξέχασα.. .ααα... εμ άσχετο αλλά να από δω ο Jehan! Jehan  από δω η φίλη μου η Νίκη! Λοιπόν παιδιά εσείς πειτε τα εγω θα πάω να φέρω να πιούμε και από κάτι καλα? " Είπε χαμογελώντας λες και κέρδισε το νομπελ.... Μα είναι δυνατόν να με αφήσει έτσι απλα μόνη μου .....πριν προλάβω να αγχοθω ο Jehan  μου άνοιξε συζήτηση.

"Λοιποοον .... ξανασυναντιόμαστε! Δεν θα ήθελα να μείνουμε μόνο γνωρίζοντας τα ονόματα μας.... Θέλω πολύ να μάθω για σένα...τα ενδιαφέροντα σου και...ξες τέτοια πράγματα..! "

" Ναι εμ.... Και εγώ το ίδιο θέλω.. !"

"Πολύ ωραία τότε!.... Α και από ότι κατάλαβα ακούς k-pop!"

"Ναι! Εσύ ακούς?!" Είπα γεμάτη ενθουσιασμό!

"Εμ μπααα....Μονο τους BTS ξέρω.. .  Γιατί.. .. εμ ξες γιατι !" Είπε και γέλασε ελαφρος.
Οκευ εδώ το απλα πεθενω από τη γοητεία του δεννειναι αρκετο ! Γέλασα και εγώ. Μετά ήρθε η Άννα με ένα δισκακι με  τα ροφήματα μας. Μάλλον ο Jehan  της είχε πει από  πριν τι ήθελε και όσο για μενα.... οκ ξέρει τι θα επαιρνα!

"Τα λέτε τα λέτε?! " Είπε με ένα πονηρό ύφακι με χαμογελο.

"Ναι αμέ " Είπε ο Jehan !
Με το που κάθησε η Άννα  στο τραπέζι κάνει ότι και καλά χτύπησε το κινητό της ενώ απλά είχε βαλει ξυπνητήρι.... ξέρω τον ηχο που έχει για ξυπνητήρι!  Έκανε πως μιλάει στο τηλέφωνο και ότι και καλά της έτυχε κάτι επείγον! Με το ζόρι κρατιομουν να μη γελάσω! 

"Εμ παιδιά λυπάμαι πολύ πρέπει να πηγαίνω καθίστε έσεις να τα πειτε Ναι?"

"Καλά ενταξει" της είπα

"Δεν πειραζει" είπε ο Jehan

Ήθελα να σκάσω στα γέλια πραγματικά μόλις  μου ξανα ήρθε στο μυαλό το όλο σκηνικό αυτό ! Χα χα χα σοβαρα τωρα?! Το παραδέχομαι όμως για έναν που δεν ξέρει τον ήχο  που έχει για ξυπνητήρι θα την πίστευε για τα καλά.....δηλαδή στη προκειμένη περίπτωση το κουκλι ο Jehan! Ε.... Έτσι και.... μείναμε μόνοι εγω και ο Jehan:) !!

Idol στο σχολείο μου ?Where stories live. Discover now