Καθώς περπατούσαμε χωρίς να μπούμε ακόμη μέσα στο σχολείο ακούω από μακρυά κάποιον να με φωνάζει... μα δεν έβλεπα κανέναν.. . Υπέθεσα ότι ήταν η φαντασία μου ...
____________________________________Νίκης Pov.
Και αφού δεν είδα κανέναν συναιχισα να περπατάω... Μέχρι που γύρισα και κοίταξα πίσω μου και είδα την Άννα να τρέχει καταπάνω μου ..
"Νιιιιι!" Φώναξε καθως έτρεχε... έφτασε και απορώ πως δεν έπεσα κάτω με τέτοια φορά που είχε..
"Άννα τι κάνεις εδώ?"
"Αστα τα εμαθα .. Πως είσαι? "
"Κοιτα ειμαι σίγουρα καλύτερα χάρης τον Jehan" ο οποίος καθόταν σιωπηλός και μας κοιτούσε ...
"Γεια σου Jehan! " είπε η Άννα αφου συνηδητοποιησε ότι βρισκόταν δίπλα μου.
"Εσύ πως τα έμαθες?" Την ρώτησα..
"Μίλησα με τον κολλητό του αδερφού σου ."
"Ά Ναι! Φυσικά.. ."
"Το θέμα είναι ότι ξέρω και κάτι που εσυ δεν ξες..."
"Τι εννοείς?"
"Εννοώ ότι αυτο που εμαθα δεν είναι μόνο ο θάνατος των γονιών σου...ειναι και κάτι ακόμη . .. το οποίο.. .Δεν θα σε χαροποιήσει καθόλου.. .νοιωθω άσχημα που θα ειμαι ο κακος πληροφοριοδότης...αλλα.... πιστεύω πως πρέπει να το ξες.. ." Είπε και το προσωπο της έγινε απίστευτα θλιμμένο... Δεν ήξερα τι πρόκειται να ακούσω αν και νομίζω ειμαι αρκετά προέτιμασμενη..!
"...ωραια εμ.. θα αντέξω πες μου!"
"Να ρωτήσω μήπως θελετε να παμε να κάτσουμε κάπου? " ρώτησε ο Jehan
"Ναι..." είπα εγώ και πήγαμε και κατσαμε σε ένα παγκάκι λίγο πιο εκεί.. ..αφου καθησαμε και η Άννα ηταν έτοιμη να μου πει ... ήμουν απίστευτα περίεργη και αγχωμένη... Δεν μπορούσε να είναι κάτι καλό?.. .. τι εχω κάνει πιααα!? Είπα απο μέσα μου ... Ο Jehan μου έπιασε το χέρι και εγώ του το έσφιξα .
"Λοιπόν έχει να κάνει με τον αδερφό σου... προφανος κάτι θα έχεις ψιλιαστεί ... Μετά από ...(εννοούσε τον θάνατο των γονιών μου).. άρχισε να... πίνει.. Ο Jacob μου είπε πως το έχει παρατραβιξει ... Και ότι πρέπει να κάνουμε κάτι πριν γίνει το ότι διποτε... Εσύ όμως μη το παρεις ...εννοω.... δες σε παρακαλώ ψύχραιμα τη κατάσταση... "Η αλήθεια είναι αφου τελείωσε αναστεναξα.... Δεν έδειξα μεγάλο άγχος και θλίψη αλλά απο μέσα μου είχα θυμό . .. Πολύ θυμό.. ... ήθελα να παω και να του χώσω μια να βάλει μυαλό! Αλλά δεν γίνεται προφανώς... Ο Jehan με κοιτούσε περιμένοντας... μα δεν αντεδρασα κάπως.... οποτε... απλά έκανα μια ερώτηση.. .
YOU ARE READING
Idol στο σχολείο μου ?
FanfictionΜια Ιστορια για το πώς άλλαξε η ζωή ενος απλου κοριτσιου με τον ερχομό ενος καινούριου μαθητή στο σχολείο της ο οποίος είχε την όψη του αγαπητου μας Jungookie ❤ ΤΟ ΈΓΡΑΨΑ ΟΤΑΝ ΉΜΟΥΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΆΣΙΟ ....ΑΠΛΑ ΛΈΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΆΡΞΟΥΝ ΠΑΡΕΞΗΓΉΣΕΙΣ...