Κεφάλαιο 1ο.

3.1K 210 21
                                    

Όλα ξεκίνησαν μια συνηθισμένη μέρα οπου η αξιαγάπητη μας πρωταγωνίστρια με το όνομα Νίκη ήταν στο σχολείο,με το κεφάλι ακουμπισμένο στο θρανιο περιμένοντας με υπομονή να τελειώσει το μαρτύριο μέχρι που ο καθηγητής θέλησε να κάνει μια ανακοίνωση πρώτου συναιχιζε να παραδίδει το μάθημα.

Νίκης Pov.

Σκεφτόμουν ποσο άδικος είναι ο κόσμος και έτυχε να μην ακούει κανένας k-pop σε αυτό το σχολείο.... Μέχρι που άκουσα τη φωνή του καθηγητή μου να λέει ότι έχει να μας ανακοινώσει κάτι. Το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό ήταν ότι αύριο γράφουμε τεστ. Κι όμως... Μας είπε ότι ήρθε ένας καινούριος μαθητής ! Ανακουφιστικα που δεν ήταν τεστ και εντάξει δεν με πολύ ένοιαξε για τον καινούριο μαθητή κανένα βλαμμένο από αυτα που είδη έχουμε εδώ θα είναι... Μέχρι που χτυπησε η πόρτα... Εγώ σήκωσα το κεφάλι μου από το θρανιο περιμένοντας να αντικρίσω το καινούριο βλαμμένο της τάξης μου . Μα με το που μπαίνει μέσα στη τάξη βλέπω έναν Jungkook !!! Μου ήρθε πολυυυυ αποτομο! Στην αρχή το μόνο που έκανα ήταν να τον κοιτάω από πάνω μέχρι κάτω προσέχοντας τη καθε λεπτομέρεια κάθε περιποιημένη τούφα από τα υπέροχα μαλλιά του που ακουμπούσαν απαλά το όμορφο πρόσωπο του καθώς και το υπέροχο αυτό σύνολο που φορούσε και αναδεικνυε το γυμνασμένο του σώμα... Ξαφνικά ένοιωσα τον χτύπο της καρδιάς μου να γίνεται όλο και πιο δυνατός! Άραγε αυτό είναι ενα όνειρο? Ακόμη και αν είναι.... εύχομαι να μη ξυπνήσω ποτέ...

Καινούριου μαθητή Pov.

Μπορώ να πω ότι ήμουν μια χαρά μέχρι που έφτασε η ώρα να μπω μέσα στη καινούρια μου τάξη .. αναρωτιόμουν την αντίδραση των συμμαθητών μου μωλις θα με έβλεπαν με την ελπίδα ότι δεν έχουν ιδέα τι θα πει k-pop ...γιατι δεν είναι και ότι πιο εύκολο να ζεις έχοντας την εμφάνιση ενός Idol που δεν ξες σχεδόν τίποτα γι'αυτόν αλλα παρ'όλα αυτά να παίζει μεγάλο ρόλο στη ζωή σου εξαιτίας της ίδιας σου της φατσας... Με τα πολλά πολλά μπήκα μέσα ! Στην αρχή επικρατούσε μια περίεργη ησυχία ένοιωσα αμηχανία... Επειτα ολοι άρχισαν να ψιθυρίζουν ο ενας στον άλλον... εκτοοοος από ενα κορίτσι στο δεύτερο θρανιο στο κέντρο... εκείνη απλα με κοιτούσε επίμονα... πράγμα που σημαίνει σίγουρα ξέρει τι είναι
K-pop και πιο συγκεκριμένα BTS . Εντάξει τώρα ένα κορίτσι δεν είναι και κάτι μια χαρά θα τη βγάλω σε αυτό το σχολείο είπα από μέσα μου. Σήκωσα το χέρι μου χαιρετοντας τους συμμαθητές μου όταν ο καθηγητής άρχισε να μιλάει για εμένα . Προσπάθησα να κοιτάω όπου διποτε αλλού προσπαθώντας να αποφύγω την συνάντηση του βλέμματος μου με εκείνο του κοριτσιού στο κέντρο. Επιτα ο καθηγητής ξεχνώντας να αναφέρει το όνομα μου ...δηλαδη ελεος ...αλλα τι να πεις ...... Μου έδειξε που να καθήσω και για καλή μου τύχη με έβαλε δίπλα ακριβώς από εκείνο το κορίτσι που με κοίταζε.... Σοβαρά τώρα? Ολόκληρη ταξηηηη....

Νίκης Pov.

Omg από τωρα λατρεύω αυτόν τον καθηγητή! Έβαλε τον Jungkook δίπλα μουυυυ! Ήθελα να τσιριξω ακόμη και αν ήξερα ότι δεν ήταν ο αληθινός αλλά καποιος που πραγματικά κατάφερε να μου θολώσει το μυαλό! ..... Jesus ! Από ποτέ σκέφτομαι έτσι για κάποιον συμμαθητή μου!?.... υποθέτω από τωρα! Ελπίζω να μη νομίζει ότι ειμαι κάποιου είδους φρικιό που τον κοίταζα έτσι.... Καλά και να το πιστεύει δεν πρόκειται να τον ξανα κοιταξω .... θα προσπαθήσω τουλάχιστον...Ετσι και γύρισα τη πλάτη μου εστειαζοντας κύριος στην άλλη πλευρά της αίθουσας. Μέχρι που ένοιωσα ένα απαλό άγγιγμά στον ώμο μου!

Idol στο σχολείο μου ?Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ