Κεφάλαιο 15ο

891 104 25
                                    

Έκλεισα τα μάτια μου και χωρίς να το καταλαβω είχα είδη βυθιστεί στον ύπνο.. .
______________________________________

Είχε ξημερώσει και το είχα καταλαβει από τον ήχο της πόρτας που άνοιξε ήταν η Άννα μα δεν έδωσα σημασία ξανα έκλεισε τη πορτα και εγώ ξανα έκλεισα τα μάτια μου.
Κοιμήθηκα άλλη μια ώρα περίπου μεχρι που σηκώθηκα αποτομα με το άγχος ότι έχουμε σχολείο πήγα να πάρω το κινητό μου από το κομοδίνο μα συνηδητοποιησα ότι ήμουν στο πάτωμα ... απόρησα πως βρέθηκα εκεί κάτω ..μεχρι που κοίταξα δίπλα μου και συνηδητοποιησα ότι ήταν ο jungkook.... omg.... προσπάθησα να σηκωθώ χωρίς να γίνει αισθητή η ύπαρξη μου μα εκείνη την ώρα άνοιξε τα μάτια του..

"Σορρυ σε ξύπνησα?" Είπα με απαλή έως ψιθυριστη φωνη
Δεν ανταποκρίθηκε και με επιασε και με ξανα ξάπλωσε στο πάτωμα.. με είχε τυλίξει στην αγκαλιά του όπου ήταν αρκετά ζεστά και δεν ήθελα να φύγω έτσι και δεν έκανα κάποια κινηση... μείναμε για κάποια λεπτά έτσι. Μετά είπα να σπάσω την ησυχία .

"Ξερεις οτι έχουμε χάσει τουλάχιστον τις πρώτες 2 ώρες έτσι?"

".... Δεν με νοιάζει.. ."

"Δεν ήταν να φύγεις χθες το βράδυ? "

"Δεν με θες εδώ?"

"Φυσικά και σε θέλω "
Μου χαμογέλασε πονειρα.. .

"Μισό... Δεν ακούστηκε σωστά εννοώ.. . Φυσικά και σε θέλω εδώ πέρα .. ."
Είπα και η φωνή μου χαμιλωνε ολο και περισσοτερο καθώς έφτανα προς το
τέλος της πρότασης
Δεν είπε τίποτα απλά με κοίτουσε στα μάτια μέχρι που σηκώθηκα όρθια και προσπαθούσα να τον σηκώσω τραβώντας τον από τα χερια

"Έλα... σήκω! Πάμε! "
Μάταιος κόπος

"5 λεπτά ακομη"

"Πρέπει κάποια στιγμή να πάμε...δεν έχω σκοπό να μείνω από απουσίες "

".... σοβαρά τώρα? Ξεχνατο δεν πάμε πουθενά τωρα ."

"Μα -"
Πήγα να παραπονεθω μα με τράβηξε απότομα κάτω με αποτέλεσμα να πέσω πάνω του... Στην αρχή ένοιωσα άβολα ....εως ... φρικτά άβολα! Αλλα ξεχάστηκα με την χαριτωμένη αυτή εμφάνιση... του μόλις ξύπνησα φάση.. . Τα ανακατεμένα μαλλιά και τα ελαφρος πρυσμενα μάτια από τον ύπνο.. . Απλα τόσο χαριτωμένο!

"Ακόμη θες να σηκωθείς?"

".... 5 λεπτά ακόμη.."

Πέρασε περιπου ενα εικοσαλεπτο και μετα σηκώθηκαμε είμασταν μονοι οποτε οπότε δεν υπήρχε κάποιο θέμα οι γονείς της Άννας στη δουλειά η Άννα στο σχολείο.. .
Αφού κάναμε τα απαραίτητα και φάγαμε πρωινό έπρεπε και να ντυθούμε ο Jehan....εμ εννοώ Kookie φορούσε είδη ρούχα διότι κοιμήθηκε με αυτά..

Idol στο σχολείο μου ?Where stories live. Discover now