"Παλιο ιατρείο "
.... περίεργο γιατι μου ειπε την τοποθεσία ετσι απλα χωρίς κανενα θεμα... ισως είναι παγίδα.. ας ειναι... το μονο που θέλω ειναι να μείνει η Νίκη μακρυά του.
______________________________________Αφου του εκλεισα το τηλέφωνο η Αννα με κοιταξε με απορία
"Ποιος ηταν τι συμβαίνει? "
"Χευ ακου ξερω οτι εισαι φιλη της και νοιάζεσαι αλλα θα βοηθουσε πολυ αν μπορεσεις να μεινεις εξω απο αυτο"
"Εξαρτάται... πως ξέρω αν μπορω να σε εμπιστευτώ? "
"Γυρησα πισω για αυτην λες να κανω καμια μαλακια? Δεν με συμφέρει "
"Οκευ οκευ θα μεινω εξω αλλα υποσχεσου οτι με το που τελειώσει ολο αυτο θα μου πειτε τα παντα"
"Ενταξει "
Γυρησα τη πλάτη μ προς τη κατεύθυνση που ημουν ετοιμος να τρεξω
"Που πας τωρα?"
"Να βαλω τελος στην υπόθεση "
Ειπα και ξεκίνησα να τρεχω προς το παλιο ιατρείο . Ελπιζω να ειναι ζωντανή.
/////// Νίκης pov
Με το που εγινε οτι εγινε με τον Yoongi και τον Jhope βγηκαν εξω βιαστικά κλεινοντας την πορτα αποτομα ..
Κατι μου λεει αυτη η πορτα θα μου μείνει στο κεφαλι και θα την βλεπω στα ονειρα μου..
Ισως τωρα που τα βρηκαν ο Yoongi με αφησει να φυγω ..ισως εγινε καλος
Προλαβα να βγαλω συμπεράσματα... η πορτα ανοιξε και ο Yoongi μεσα στα νευρα ...Τι έγινε τωρα .. αμαν πια .."Ακου γλυκια μ τερμα τα παιχνιδια ...θες να πιστέψω οτι οντως με αγαπαει? "
"Εμ... κανε οτι θες εγω απλα ειπα πως εχουν τα πράγματα "
"Αρχίζεις να μου την δινεις το ξες ? "
"Δεν επέλεξα να ερθω εδω .. επισης που ειναι ο Jhope "
"Εκει που θα επρεπε να ειναι.."
"Τι?"
"Περιμενες ολα να πανε smooth για σενα? Ποσο αξιολύπητο.. κανενας δεν επιτρέπεται να με σταματαει απο κατι που παω να κανω.. κανενας δεν μπορει να μου επιβάλει κατι ή να με κανει να πιστεψω κατι"
"Ολο αυτο επειδη σου σταματησε το χερι?"
"Εχεις θράσος τωρα αλλα θα δω τη φατσα σου μετα οταν δεις τον φιλο σου στο πατωμα να αφήνει τη Τελευταία του πνοη "
VOCÊ ESTÁ LENDO
Idol στο σχολείο μου ?
FanficΜια Ιστορια για το πώς άλλαξε η ζωή ενος απλου κοριτσιου με τον ερχομό ενος καινούριου μαθητή στο σχολείο της ο οποίος είχε την όψη του αγαπητου μας Jungookie ❤ ΤΟ ΈΓΡΑΨΑ ΟΤΑΝ ΉΜΟΥΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΆΣΙΟ ....ΑΠΛΑ ΛΈΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΆΡΞΟΥΝ ΠΑΡΕΞΗΓΉΣΕΙΣ...