~01.01~

5.3K 426 570
                                    

Multimedya da ki kolaji RosieBellsWalker aşkom yapti. Efso değil mi?

Yazım yanlışı varsa oto klavyenin suçu haberiniz olaaaaa💃

Bölüme yorum olarak yapmayı unutmayın. 👑

Bol bol yorum isterim yeyyyyyy💅😝

İyi okumalar.👑🍾

Vanya gezegeni, eskiden tarımı ve sonsuz cennet arazileri ile tanınırdı ta ki son diktatör lideri gelene kadar.

Diktatör lider tarafından halkını ve gezegenin büyük bir çoğunluğu katletmiş sağ kalanları ise mükemmel askerler oluşurulmak için  deney amaçlı kullanmıştır.

Eskiden cennetin kendisi olarak anılan Vanya gezegeni, ölüler diyarı olarak anılıyordu.

Doğanın kendisi katledilip yerini teknoloji almıştı. Vanya gezegeninin teknolojisi bütün evrenin en gelişmiş teknolojisi idi. 

Sağ kalan halk deneyler sayesinde  yarı insan yarı robot melezi haline gelmişti.

Halkın dış görünümleri normal bir insandan farkı yoktu ama savaş moduna geçtikleri zaman derilerinin altında ki zırhları vücutlarını kaplıyor du.

Normal bir insan görünümleri dışında herşeyleri insanlardan farklıydı. Asla yorulmazlar,  duygulara sahip değillerdir ve oldukça zekilerdi.

Sevmek, nefret etmek, acı çekmek vb duyguları hissedemezlerdi ve üstün bir zekaya sahipler di.

Fakat hurriyetleri ellerinden alınmıştı. Kendi başlarına izinsiz hareket edemez ve karar veremezler di.

Rue, halkından farklı bir seviyede idi. O  halkın büyük bir çoğunluğu katledilirken kendi gözleriyle izlemişti.

Ailesini kurtarmaya çalışırken hem iki kolunu hemde ailesini kaybetmişti. Diğerlerinin iki katı daha zorlu deneyler yaşamıştı.

Deney yapılan her on Vanya halkından sadece ikisi deneyden sağ çıkardı. Deneyler onların genlerini bozarak yeni genler oluşturuluyor.

Oluşturulan genler onları yaşayan kanlı canlı birer robot süper insan yapıyordu. Rue'in üzerinde yapılan deneylerde her bin Vanya haklından sadece 0,0001 ihtimalle sağ çıkabilirdi.

Deneyler sayesinde iki kolunu geri kazanmıştı ama herşeyini kaybetmişti. Normal bir Vanya'lı bile vücuduna olan dokunuşu dahi hissederken o hissetmiyor du.

Rue, gezegeninde diğerlerinden daha güçlü olduğu için koruma altında alınan gerçeklik ve güç taşının baş muhafızı idi.

Thanos, taşları almak için ordusuyla Vanya halkı ile büyük bir savaşa girdi. Savaştan o ve ordusu büyük yaralar aldı ama yinede de kazandılar.

Rue, dışında ki bütün Vanya halkı katledilmişti. Thanos'un elinde onu kontrol eden el kumandası vardı.

İstemeyerek elinde ki iki sonsuzluk taşı ile ona doğru yürümeye başladı. Birden ölen abisinin ona son dediği "Özgür ol Rue!" Beyninden yankılandı. 

Baby Avengers Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin