Yorum yapmayı ve Oy atmayı unutmayın.
➡️ Yazım yanlışları oto klavyeden kaynaklıdır.
İyi okumalar.🔥
Tony, eski ekip jetini Sokovia topraklarına doğru götürüyor Natasha da yanında oturmuş ona ikinci pilotluk yapıyordu.
Steve, kalkanını sırtına koyarak "Ne kadar kaldı?" Loki, sinirle dişlerini sıkarak "Her beş dakika da bir sormak zorunda mısın!?"
Clint, yayını gerip içine ok koyarak "Neden onun gözlerine ok atamıyorum!?" Thor "Clint o benim kardeşim ve o bir tanrı!"
Clint, omuzunu silkip "Şimdi uslu duruyor diğe geçmişte bana yaptıklarını görmemezlikten gelemem." Loki gözlerini devirip "Aptal insan! Dene ve olacakları gör."
Sam, sırıtarak "Bence Clint kazanır yüz dolarına iddiaya girerim." Bucky onlara bakmayarak "Loki, bir dolarına iddiaya girerim."
Clint, ona dehşetle bakarak "Senu hain!" Bucky omuzunu silkip " Dostum o bir tanrı." Natasha arkasına dönerek "Üzgünüm Clint ama Loki'nin kazanacağına iki bin dolarına iddiaya girerim."
Clint, bu sefer Natasha ya dehşetle bakarak "Lan ne oluyor!?" Sam, elini onun omuzuna koyarak "Tek gerçek dostun benim."
Clint, tek kaşını havaya kaldırıp "Tony beni satmanın için bin dolar verse gözünü kırpmadan yaparsın!"
Sam, düşünceli bir şekilde "Yüz dolara da yaparım." Wade, köşede sırıtarak ona bakıyordu. Clint "Sende sanki ilk defa biriyle birlikte olacak ergenler gibi azgın azgın bana bakma!"
Wade, ona göz kırparak "Eşinden ayrılınca ara beni güzel götlüm." Alayla konuştu. Maria, ifadesiz kalmaya çalışarak "Şu an boş yapma vakti mi!?"
Tony, iç çekerek "Sonunda benimle aynı düşünceye sahip biri! Clint emin ol senin için bir kuruş bile harcamam." Clint, alt dudağını büzerek "Üzdü."
Bucky, sinirle sırıtan Mephisto'ya bakarak "Bu it neden burada!?" Wade, düşünceli bir şekilde "Sanırım canı sikilmek istiyor."
Tony, kaşlarını çatarak arkasına dönüp "Burada ne işin var!?" Mephisto onları duymamazlıktan gelerek "Önünüze baksanız iyi olur Bay Stark."
Natasha birden kapanan sistemle "LAN!" Tony sistemi geri açmaya çalışarak "Yerinizde olsam inişe hazır olurdum." Sakin kalmaya çalışarak konuştu.
Sert bir şekilde ağaçlara çarparak yere indiler. Wade, köşeye koşarak "Senin inişini sikeyim!" Köşeye kustu.
Mephisto önden yürüyerek "Oldukça iyi bir inişi Bay Stark." Alayla konuştu. Tony, sinirle onun arkasından bakarak "Ben bu çocuğu öldürürüm!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Avengers
FanfictionKendi boyutunda yarı robot yarı insan olan Rue, ölmek üzereyken son nefesinde elinde olan gerçeklik ve güç taşını Thanos almadan önce yok etmiş di. Fakat birden kendini başka bir boyutta yeni bir yaşına girmiş bir bebek bedeninde buldu. 》Bütün hakl...