Yazim yanlışları oto klavyeden kaynaklıdır.
Tam tamına 4405 kelime yazdım. İlk defa bu kadar uzun yazdım. 4 saattir bu bölümü araliksiz yazıyorum umarım ona göre bol bol bölüm yaparsınız.🤩
Bölüm hakkında ki düşüncelerinizi yorum olarak yapmayı unutmayın.😔
İyi okumalar.🔪
Loki, hapishaneden kaçtıklarından beri nerdeyse iki gündür bilinçsiz bir şekilde yatan Rue ye duvara yaslanmış bakıyordu.
Frigga, Rue'in elini tutmuş onun zihnine girmeye çalışıyordu ama her seferinde başarısız oluyordu.
Thor, odaya girip Loki ye bakarak "Durumu hala aynı mı?" Loki onu başıyla onayladı.
Frigga, gözlerini açarak "Onu yalnız bırakmak en iyisi, kendini hazır hissedince kendisi uyanacak."
Thor, "Ya hiç uyanmazsa?" Korkuyla sordu. Frigga, oğlunun ellerini tutarak "Geri gelecek."
Loki, ifadesiz bir yüz ifadesiyle "Anne, nasıl bu kadar eminsin!?" Frigga, derin bir nefes vererek "Geri gelmek zorunda."
Loki, duvara yaşlanmayı keserek "Sen ve Odin ne gizliyorsunuz! Güpe gündüz uzay gemisiyle habersiz ayrılıp Geri döndük hiçbirşey demediniz.
Üstüne Rue kimsenin, Odin'in bile dokunmasına izin olmadığı Teserract'ı aldı ve yine birşey demediniz."
Thor, kaşlarını havaya kaldırıp "Rue, Teserract'ı mi oldu!?" Frigga, yutkunarak "Zamanı gelince öğreneceksiniz."
Loki, "Ya o zaman hiç gelmezse!" Frigga, Loki ye doğru yürüyerek "Özür dilerim oğlum ama şimdi zamanı değil."
Loki, geriye doğru bir kaç adım atarak Frigga dan uzaklaştı. Frigga, yutkunarak ona doğru yürümeye kesti.
Muhafız hızla odaya girerek "Kara elfler burada!" Nefes nefese konuştu. Thor, "Anne sen Rue ile kal." Önden yürüyerek odadan çıktı.
Thor, Rue'in odasında ki muhafızlar bakarak "Ne olursa olsun annemi ve Rue yi koruyun!"
Loki, ellerini yumruk yaparak Rue ye baktı. "Onun için geldiler değil mi?" Frigga, kalktığı koltuğa oturup tekrar Rue'in elini tuttup "Tek onlar değil evrenin kendisi onun peşinde."
Sarayda olan büyük patlama sesiyle Loki, dişlerini sıkarak arkasına dönüp odadan çıktı. Koridorda yürürken ellerinde beliren hançerlerle kara elflere saldırıyor onları öldürüyordu.
Roket, uzay gemisinin Peter ile kullanıyordu. Peter, "Şimdi bir tanrı bizden kapsülü mü çaldı!?"
Gamora, "Bir tanrı bile kapsülün içinde ki sonsuzluk taşının peşinde." Groot, "Ben Groot!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Avengers
FanfictionKendi boyutunda yarı robot yarı insan olan Rue, ölmek üzereyken son nefesinde elinde olan gerçeklik ve güç taşını Thanos almadan önce yok etmiş di. Fakat birden kendini başka bir boyutta yeni bir yaşına girmiş bir bebek bedeninde buldu. 》Bütün hakl...