Multimedya da ki kolajı RosieBellsWalker aşkom yapti😍🔥
Yazım yanlışı varsa oto klavyenin suçu haberiniz olaaaaa💃
Bölüme yorum olarak yapmayı unutmayın. 👑
Bol bol yorum isterim yeyyyyyy💅😝
İyi okumalar.👑🍾
Rue, Avengers kulesinde ki Bruce'nin çalışma odasında bir kuvöz'ün içinde çıplak sadece altında bebek bezi olan bedenini üzerinde ki birçok kablo ile yatıyordu.
Avengers ekibi (Thor dışında o şu an Asgart da) toplantı salonunda Fury ile bebek Rue ye ne yapacakları hakkında konuşuyorlardı. Steve, "Durumu düzelene kadar burada kalsın."
Tony, kaşlarını çatarak "İşinde ehli biri olan tarafından tedavi görmeli, Bruce alınma. Ayrıca biz nasıl bir bebeğe bakalım Steve!?"
Clint, "Ondan sonra ona ne olacak?" Merakla sordu. Fury, ifadesiz bir şekilde "Eğer yaşarsa onu bir aileye evlatlık vereceğiz."
Rue iki gündür kuvöz'ün içinde uyuyordu. Hala kalkamamıştı, Nat onun ölmesinden korkuyordu.
Ne kadar sert bir kadın olursa olsun bir bebeğin ölümüne özellikle onu andıran bir bebeğin ölümüne dayanamazı. Bruce, güç vermekniçin Nat'ın elini tuttu.
Clint, sırıtarak "Ben gidip bir Laura yı arayayım!" Heyecanla konuşup ayağa fırladı.
Sam, gözlerini büyüterek "Eğer o onu evlatlık alırsa bir ömür beni daha çok seviyor diye başımın etini yiyecek!" Endişeli bir şekilde konuşup ayağa fırladı ve Clint'in peşinden koşu.
Tony, onların arkasından gözlerini devirip "Eğer Clint onu evlat edinirse bir daha bu kuleye gelmez. Zaten iki oğlu ile ilgilenmek için haftada bir ya da iki gün geliyor."
Fury, ayağa kalkıp "Yarın akşam ajan Hill'le birlikte bir grup doktoru bebeği alması için göndereceğim." Dedi ve arkasına dönüp toplantı salonundan çıktı.
Steve, düşünceli bir şekilde "Çok tuhaf neden onu bulunca oradan gelen sinyaller yok oldu?"
Tony, omuzunu silkip "Dramatikleşme, belki de tesadüfen oldu." Alayla konuştu. Bruce, ayağa kalkıp "Ben gidip onu kontrol edeyim." Ciddi bir şekilde konuştu.
Bucky, sessizliğini bozarak "En kısa zamanda gitmesi onun için daha iyi." Ciddi bir şekilde konuştu.
Tony, onu başıyla onaylayarak "İlk defa aynı fikirdeyiz."
Natasha, ayağa kalkarak onun peşinden yürüdüğü zaman Tony alayla gülerek "Yiyişmek için küçük bir bebeği bahane etmeyin!" İğneleyici bir ses tonuyla konuştu.
Nat, kuvöz'ün içinde ki bebek Rue ye bakarak "Acaba adı ne?" Merakla sordu. Bruce, Rue'nin hayati değerlerini kontrol ederek "Üzerinde ki ince battaniyenin altında küçük bir kağıtta Rue Penelope yazıyordu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Avengers
FanfictionKendi boyutunda yarı robot yarı insan olan Rue, ölmek üzereyken son nefesinde elinde olan gerçeklik ve güç taşını Thanos almadan önce yok etmiş di. Fakat birden kendini başka bir boyutta yeni bir yaşına girmiş bir bebek bedeninde buldu. 》Bütün hakl...