Bölüm hakkında ki düşüncelerinizi yorum olarak yapmayı unutmayın.
İyi okumalar.
(Rue'in Rey'e yazdığı mektup)
Cümleye nasıl başlayacağım bilmiyorum, bunu yazmak bile benim için oldukça zor.
Hatırlıyor musun? Biz daha küçük çocukken birbirimizden asla ayrılmaz, her yere birlikte giderdik.
Birimiz acı çektiğinde, değerimiz de acı çekerdik. Birbirimize o kadar bağlıydı ki, anne ve babamıza olan sevgimiz birbirimize olandan büyüktü.
Hala bu sevgi benim içimde, bütün duygularımı kaybetsem bile sana olan sevgimi ve özlemimi kaybetmedim.
Hala seninle birlikte olan eski anılarımla yaşıyorum. Ne kadar yeni bir ailem olsa da sen, abi senin yanında kendimi tamamlanmış hissediyordum.
Sen bu hayatta beni ölümde bile terketmeyen birisin, benim için ruhunu bir taşa aktardın ama ben o taşı kaybettim, seni ve duygularımı kaybettiğim gibi.
Evet duygularımı kaybettim, bilerek ve kendi isteğimle. Bana kızma abi daha fazla acıya katlanamadım.
İlk babamızı, annemizi, komşularımızın ve sonra seni kaybettim. Herkesin ölümünün acısını çekmeye razıyım ama seninkini değil.
Sen benim kaybettiğim ruhum ve ölen duygularımsın. Artık ikimize daha fazla acı çektirmek istemiyorum, seni özgür bırakıyorum abi.
Umuyorum ki bu hayatta olmasa bile başka bir hayatta tekrar bir araya geleceğiz.
Ben senin ufak baş belası sapık kız kardeşin olacağım, sende benim her zaman yanımda olan nazik abim, ailem olacaksın.
Seni asla terketmeyeceğim, senin beni terketmediğin gibi. Seni seviyorum abi ... sevmeye de devam edeceğim, öleceğim güne kadar.
Seni özlüyorum, bu geçici bir elveda. Biz tekrar bir araya geleceğiz, o zamana kadar huzur içinde yat abi.
Sapık kız kardeşin Rue.
***
Mephisto, elinde ki mektubu paramparça ederek parçalarını da yakarak yok etti. Kahkaha atarak "Bir tek geri dönen sen değilsin aşkım."
~Devam edecek~
Bu bir geçiş bölümüdür. İkincisi de gelecek☠🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Avengers
FanfictionKendi boyutunda yarı robot yarı insan olan Rue, ölmek üzereyken son nefesinde elinde olan gerçeklik ve güç taşını Thanos almadan önce yok etmiş di. Fakat birden kendini başka bir boyutta yeni bir yaşına girmiş bir bebek bedeninde buldu. 》Bütün hakl...