03.02

2K 287 187
                                    

Yorum yapmayı ve Oy atmayı unutmayın.

➡️ Yazım yanlışları oto klavyeden kaynaklıdır.

İyi okumalar.🔥

Rue hızlıca arabanın arka koltuğundan inip Stark teknolojisi ile yeniden yapılmış SHİELD merkezinden içeriye girdi.

Özel şifreyle açılan kapıyü sol elini sağına doğru kaydırmasını takip ederek açıldı. İstese şifreyi girip kapıyı açardı ama o güçlerini kullanarak açmayı tercih ediyordu.

Onu gören SHIELD ajanları bir kaç saniye ona bakıp işlerine geri dönmüşlerdi. Ne de olsa Rue'in ilk defa buraya bu şekilde girişi değildi.

Rue, hızla Tony'in odasına doğru yürüdü. Odanın kapısını sert bir şekilde açarak "BABA!!!" Çığlık atarak bağırdı ve ellerini beline yerleştirdi.

Tony, Fury emekli olduktan sonra SHIELD'ın başına geçmişti. Fury dışında Maria da, Tony'in egosuna dayanamayıp emekli olmuştu.

Fakat odada kimse yoktu. Tony, Rue'in onun sinyalini izlediği saatini masanın üzerine koymuştu. Altında ise bir not bırakmıştı.

Rue, gözlerini devirip masanın üzerinde ki notu aldı. Notta;

Boş boğaz Jarvis'in sana Bruce'in evleneceğini söyleyeceğini biliyordum ve haklı çıktım. Ben herzaman haklıyım orası tartışmaya kapalı.

Senden bir şey saklanmasından hoşlanıyorsun biliyorum ama bunu Bruce istedi. Ona göre buna ve eski ekiple tekrar bir araya gelmeye hazır değilmişsin. Evet eski ekip de düğüne katılacak.

Benim nerde olduğumu merak ediyorsan, merak etme sana kardeş yapmaya gitmedim. Halletmem gereken işlerim var, çalışkan bir baba olduğum için gurur duymalısın.

Öğünlerini atlatma ve kendine dikkat et, seni seviyorum.

Rue, çekerek elinde ki kağıtı geri masaya koyarak "Umarım gelirken elinde bir Starkla gelmezsin!" Alayla kendi kendine konuştu.

Rue, Maria'ın kapı ziline üst üste basarak "Seksi kadınım!!!" Maria, hızla kapıyı açıp koluyla geçişi kapatıp "Sana da iyi akşamlar kızıl."

Rue, sırıtarak kızıl saçlarını geriye atıp "Seksi kadınım, beni özledin mi?" Maria, iç çekerek "Özleyecek zaman bırakmıyorsun, Tony izin verse temelli buraya taşınacaksın."

Rue, Maria'ın kolunun altından eğilerek geçip içeriye girerek "Çizburger yiyelim mi? Aynı fikirde olmamıza sevindim! Çizburgerler iki dakikaya burada olur." Salonda oturdu.

Maria, kuryeden çizburgerleri alıp içeriye geçerek iğneleyici birsestonuyla "Sorduğun için sağol!"

Rue, Maria'ın 1+1  dairesine bakarak "Sana bir villa alalım, buraya sığmıyorum."

Baby Avengers Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin