Yazım yanlışı varsa oto klavyenin suçu haberiniz olaaaaa💃
Bölüme yorum olarak yapmayı unutmayın. 👑
Bol bol yorum isterim yeyyyyyy💅😝
İyi okumalar.👑🍾
Rue, kulede ki solonun ortasında ki bebek yatağında oturmuş yatağın demirliklerinde karşısında onu güldürebilmek için kırk takla atan Sam ve Clint'e ifadesiz bir şekilde bakıyordu. 'Alın beni buradan!' İçinden çığlıklar attı.
Clint, onun yanağını sıkarak "Hadi 'Baba.' De!" Heyecanla konuştu. Rue, onun eline sert bir şekilde vurmaya çalışarak 'Dokunma bana!' Demeye çalıştı.
Fakat sadece anlamsız sesler çıkartıyordu. Clint, gülerek "Ba-ba!" Heyecanla konuştu.
Sam, gözlerini devirip onu kenara iterek elinde ki ellerinde ki lego oyuncak bebeği ona uzatarak "Küçük yaşta çocuğun psikolojisini bozma, ayrıca nerden biliyorsun Fury'in onu sana vereceğini!" Alayla konuştu.
Rue, önünde ki lego oyuncak bebeğe bakarak 'Lütfen, gidin başımdan!' Sabahın altısından beri onun başından ayrılmamışlar idi.
Bir ara Natasha ikisinin yakasından tutup zorla odadan çıkartıp Rue'ye mamasını yedirip onu uyutmaya çalışmıştı.
Clint, kaşlarını havaya kaldırıp "Tabiki de bana verecek. Laura, evde şu an onun için oda hazırlıyor. Bu günden sonra beni çok arayacaksınız, ben minik Natasha ile evde olacağım."
Sam, kaşlarını çatarak "Oğulların ile bu kadar ilgili değilsin sen... yoksa o senin öz kızın mı!?" Dehşetle sordu.
Clint, onun ensesine vurarak "Aptal aptal konuşma birincisi ben Laura yı asla aldatmam! İkincisi, benim çocuğum olsa bile onu asla onu bırakmazdım.
Ayrıca ben oğullarım ile oldukca ilgiliyim tamam mi!?" Sinirle homurdanarak konuştu. Sam, alayla gülerek ensesini ovarak "Bu son dediğine sende inanmadın!" Alayla konuştu.
Clint, iç çekerek başını olumsuz anlamda salladı. O sırada ikisi bakışlarını geri Rue ye yönelttiler. Rue odaklanmış bir şekilde Sam'in ona verdiği oyuncağa bakıyordu.
Sam, heyecanla "Sevdin mi onu? Eğer hoşuna gittiyse sana daha fazla veririm ama bir şartla bana yakışıklı, mükemmel, harika ve karizmatik Sam amca diyeceksin."
Rue, ikisine ifadesiz bir şekilde bakarak 'Ben daha doğru düzgün konuşamıyorum, ayrıca ne yapıcam bu bebekleri!'
Clint, ellerini yatağın demirliklerine koyarak kafasını demirliklere dayayıp "Eğer bana baba dersen sana bütün oyuncak bebekleri alırım!" Heyecanla konuştu.
Sam de aynı şekilde yaparak "Asıl ben sana onun alacağının iki katını alırım bana yakışıklı, mükemmel, harika ve karizmatik Sam amca dersen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Avengers
FanfictionKendi boyutunda yarı robot yarı insan olan Rue, ölmek üzereyken son nefesinde elinde olan gerçeklik ve güç taşını Thanos almadan önce yok etmiş di. Fakat birden kendini başka bir boyutta yeni bir yaşına girmiş bir bebek bedeninde buldu. 》Bütün hakl...