Bölüm hakkında ki düşüncelerinizi yorum olarak yapmayı unutmayın.
İyi okumalar.
...
Yılbaşı için Avengers ekibi Tony'nin evinde toplanmıştı hatta Loki bile gelmişti. Loki elinde ki ekmek bıçağını Rue'ye uzatıp "Şimdi bunu çoğalt."
Loki Rue odasından çıkmayınca onun odasına gidip konuşmak için ona büyü yapmayı öğretiyordu.
Rue kaşlarını havaya kaldırıp "Bir an Thor'u bıçakla diyeceksin sandım." Loki heyecanla "Bundan sonra onu yapalım mı?"
Rue kıkırdayarak "Sonra." Loki üzgün bir şekilde iç çekti. Rue derin bir nefes alıp elinde ki bıçağın yüz tane ilizyonunu yaptı.
Loki gururla ona bakarak "Benim gibi zekisin!" Rue saçlarını arkaya savurup "Boşuna bir Stark değilim."
Loki buruk bir gülümsemeyle onun başını okşayıp sessiz kaldı. Rue alt dudağını ısırarak konuyu dağıtmak için "Gidip Thor amcayı mi bıçaklasak?" Loki şeytanı bir gülümsemeyle "Olur!"
O sırada devasa salonda diğerleriyle beraber oturmuş, Steve ve Bucky ile sohbet ederek bira içen Thor sırtında hissettiği iki yanma ve sıcaklık hissiyle kaşlarını çattı.
Dehşetle arkasına baktığında Loki ve Rue yüzlerinde ki şeytanı gülümsemeyle sırtında ki ekmek bıçaklarını bırakıp karga formunu alıp hızlıca kaçmaya başladılar.
Thor ayağa fırlayıp ikisini yakalamaya çalışarak "Rue sen de mi?!" Sam ve Clint gülmekten yerde yuvarlanıyordu. Diğerleride onalayamayan bakışlarla Sam ve Clint'e bakıyorlardı.
Thor, Loki'yi yakaladığında Loki eski formuna döndü. Thor sinirle onu kolunun altına alıp salona gitti. Rue, karga formuyla koridorda arkasına bakarak uçuyordu.
Peter'e çarpıp kendini eski formunda yerde kalçasının üzerinde buldu. Merakla kaşlarını havaya kaldırarak Peter'a bakıp "Seni tanıyor muyum?"
Peter heyecanla "Ş-şey ben merhaba." Peter yutkunarak "Ben Peter Parker." Rue yerden kalkmayacak gözlerini kıstı. Peter Parker'ı nerden tanıdığını hatırlamaya çalışıyordu.
İçeriye girmek Peter'ın arkasında duran Pietro ve Wanda ikisine baktı. Pietro alayla "Tatlım yerde yatmayı mı düşünüyorsun? Bırak da geçelim."
Rue gözlerini devirdiği "İstersen yerde ister tavanda yatarım burası benim evim!" Peter'ın kalkması için uzattığı elini tutup kalktı.
Pietro ona göz devirip yanlarından geçip salona doğru yürüdü. Wanda onun arkasından yürüyerek "Merhaba Rue."
Rue hala Peter'ın elini tutmuş bir şekilde Wanda'ya "İyi seneler." Dedi. Önüne döndüğünde utançtan yanakları kızarmış Peter'ı gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Avengers
FanfictionKendi boyutunda yarı robot yarı insan olan Rue, ölmek üzereyken son nefesinde elinde olan gerçeklik ve güç taşını Thanos almadan önce yok etmiş di. Fakat birden kendini başka bir boyutta yeni bir yaşına girmiş bir bebek bedeninde buldu. 》Bütün hakl...