Final¿

1.4K 123 141
                                    

Öncelikle herkese iyi akşamlar ya da günaydın. Bölümün adı sizi korkuttuysa üzgünüm.

Size şunu söylemek istiyorum; Ben kitaplarımda bölüm yazarken değil sizin yorumlarınıza yanıt verirken eğleniyorum.

Zaten bu platformda kitap yazmamın sebeplerinden biri de bu. Sizinle kitaplarımla iletişim kurup eğleniyorum, keyifle vakit geçiriyorum.

Bu sezon neden bu kadar yorum sayısı düştü anlamıyorum. Bölümleri geç geldiği için dicem ama bu sezonun ilk bölümlerinin yorum sayısıyla son bölümlerin yorum sayısı uyuşmuyor.

Eğer geç geldiği için olsaydı daha ilk bölümlerin yorum sayısı 50 olurdu. Son iki bölümdür 25-35 yorum geliyor ve benim cevap vermem sayesinde zar zor 70 oluyor.

Beni böyle protesto ediyorsanız bari nedenini söyleyin çünkü artık eğlenmediğim bir kitaba bölüm yazmaya zorlanıyorum.

Hepiniz yorum yapmak zorunda değilsiniz ama 400 okuyucu varsa neden on kişi yorum yapıyor anlamıyorum.

Bu kitabım bana kalsa 2. Sezonda bitecekti ama siz istediğiniz için uzatma kararı aldım ama anladım ki yanlış bir karar almışım.

Eğer böyle devam ederse kitabı erken final yapacağım Deniz kızı ve Köken vampir kitaplarımda hatta şu an yayında olmayan bir kaç kitabıma yaptığım gibi.

Eğer siz de bu kitabı okurken artık keyif almıyorsanız erken final yapacağım. Ona göre sezon finalini, final bölümü olacak.

Baby Avengers Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin