Yazim yanlışları oto klavyeden kaynaklıdır.
Multimedya ya düştüm. Bu ne tatlılık yarabbim!🥰🥰🥰🥰
Bu arada ben sık bölüm attıkça yorum sayısı yarıya düştü. Yani napim ayda bir mi bölüm atayım? Valla yaparım.
Bölüm hakkında ki düşüncelerinizi yorum olarak yapmayı unutmayın.😔
İyi okumalar.
Tony, sakin kalmaya çalışarak "Bucky, kızımın gözünün önünde biri öldürdü ve kızım o şokla Asgart'a mı kaçtı? DELIRICEM!?"
Steve, "Biliyorum Buck'un yaptığı yanlıştı şu an onu ve Rue yi geri getirmeye odaklanmalıyız!"
Bucky, o olaydan beri birden ortadan kaybolmuştu. Kimse nerde olduğunu ve nereye gittiğini bilmiyordu.
Clint, orada olmadığı için kendine sinirliydi çocuklarının başına bu gelse korkudan deliye dönerdi.
Rue'in onlara emanet edilmesi üzerine yirmi dört saat geçmeden depoda yaşadıklarından orada olmadığı için kendini sorumlu tutuyordu.
Natasha, sinirle dişlerini sıkarak "Bir anlaşmamız vardı, kimse Rue'in yanında ne olursa olsun birini öldürmeyecekti! Onu elime geçirirsem lime lime edeceğim!"
Sam, üzgün bir yüz ifadesiyle "Bucky, o an kontrolünü kaybetmişti. Yaptığı doğru değildi ama yapmasa belki Rue yaşayamayacaktı."
Tony, "Rue'in içinde sonsuzluk taşı var. O hepimizden bile güçlü, eminim ki o an kendisi halledebileceğini söylemiştir!"
Tony, sinirine hakim olamıyordu. En son istediği şey Rue'in birinin ölümüne şahit olmasıydı
Steve, "Evet içinde sonsuzluk taşı var ama tanrı aşkına o daha yedi yaşında!" Thor, düşünceli bir şekilde "Ben yedi yaşındayken bir gezegen işgal etmiştim."
Steve, kaşlarını çatarak "O senin gibi bir savaşçı olarak büyümedi!" Thor, ayağa kalkıp "Evet ama damarlarında tanrı kanı akıyor, bu onu doğuştan bir savaşçı yapıyor."
Tony, "Asgart'a mı gidiyorsun?" Thor, onu başıyla onayladı. Tony, yanına giderek "Onu en kısa zamanda geri getir."
Thor, elini Tony'in omuzuna koyarak "O kendini ne zaman hazır hissederse istediği zaman sana geri dönecektir."
Arkasına dönüp toplantı salonundan çıktı. Clint, ayağa kalkıp "Ben daha fazla devam edemeyeceğim." Natasha, kaşlarını daha çok çatarak "Ne saçmalıyorsun!?"
Clint, "Daha bana emanet edilen sevdiğim birini kurtaramadıktan sonra kahraman olmanın ne anlamı var ki!?" Thor'un arkasından çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Avengers
FanfictionKendi boyutunda yarı robot yarı insan olan Rue, ölmek üzereyken son nefesinde elinde olan gerçeklik ve güç taşını Thanos almadan önce yok etmiş di. Fakat birden kendini başka bir boyutta yeni bir yaşına girmiş bir bebek bedeninde buldu. 》Bütün hakl...