Yorum yapmayı ve Oy atmayı unutmayın.➡️ Yazım yanlışları oto klavyeden kaynaklıdır.
İyi okumalar.🔥
Rue, sırıtarak Wanda ve Pietro ya bakarak 'Üçlü grup mu yapsak?' Düşünüyordu.
Pietro, kaşlarını çatarak ikizine yaklaşıp kulağına "Bu neden mart ayında ki azgın kediler gibi bakıyor?" Sokovia'ca konuştu.
Wanda, Rue'in zihninde geçen düşünleri duymamak için onunla göz teması kurmayı keserek "Sen en azından o iğrenç fantazileri duymuyorsun!" İğrenerek Sokovia'ca konuştu.
Rue, sırıtmasını daha da genişleterek "Onlar sadece hayali senaryolar. İsterseniz gerçeğe çevirebiliriz?" Sokovia'ca konuştu. İkizler ona dehşetle bakarak ne tepki vereceklerini bilemediler.
Rue, ayağa kalkıp boynunda ki güya güçlerini kullanmasını engelleyen tasma benzeri teknolojik aleti koparıp yere atarak "Şimdi bana ne bokları döndüğünü anlatacak misiniz? Yoksa geniş hayal gücümün tadına bakmak mi istersiniz?"
"Ben sizin yerinizde olsam ikinciyi tercih ederim."
Odaya dalan hydra alanları "Elleriniz havaya kaldırın!" Ellerinde ki silahları üçüne doğrulttu.
Wanda, ikizine bakarak "İlk kim?" Sokovia aksanıyla konuştu. Pietro, bir dakika da ajanların elinde ki silahları alıp onları bayıltıp "Bunun geldiğini görmediniz mi?" Sokovia aksanıyla konuştu.
Rue, gözlerini devirip "Dramadan nefret ediyorum ama hayatım dramanın kendisi." Kendi kendine konuşup önden yürümeye başladı.
Wanda hızla onun peşinden yürüyerek "Farkındaysan bizim tutsağımızsın!" Pietro, onun önünde durup yürümesini engelleyerek "Biz ne dersek onu yapmak zorundasın."
Rue, gözlerini devirip "Seksi dip boyalı ve seksi çakma kızıl siz fazla filim izlemişsiniz!"
Wanda, güçleriyle onu zorla bayılttı. Pietro, onu yakalayıp kucağına alarak "Fazla sapık değil mi? Fazla konuşuyor."
Wanda, iç çekerek "Bu onun az konuşma hali, hayatımda bu kadar sapık bir zihin görmedim ben."
(Yazar: benimkine bakma hiç, hayatım gibi beyaz djxjxjdjdj)
Tony, sinirle ekibe bakarak "Bruce ortalıkta yok, Rue'in zaten izini bulamıyorum ve üstüne kendi robotlarımın saldırısına uğradım!"
Bucky, jşaret parmağıyla da en köşede oturan Mephisto'yu işaret ederek "Bu çocuğun neden hala burada!?" Mephisto ona bakarak sinir bozucu bir şekilde gülümseyerek el salladı.
Natasha, sinirle ona bakarak "Şu an ona mi taktın sen!?" Loki, düşünceli bir şekilde "Rue şu an istese bizimle iletişime geçerdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Avengers
FanfictionKendi boyutunda yarı robot yarı insan olan Rue, ölmek üzereyken son nefesinde elinde olan gerçeklik ve güç taşını Thanos almadan önce yok etmiş di. Fakat birden kendini başka bir boyutta yeni bir yaşına girmiş bir bebek bedeninde buldu. 》Bütün hakl...