03.03

1.8K 260 136
                                    

Yorum yapmayı ve Oy atmayı unutmayın.

➡️ Yazım yanlışları oto klavyeden kaynaklıdır.

İyi okumalar.🔥

Rue, dehşetle etrafına bakarak "Bana lanet olsun..." Zar zor yutkundu. Sarayı koruyan askerler kanlar içerisinde yerde yatıyordu. Rue de onların ortasında durmuş olduğu yerde hareket edemiyordu.

Hela, Odin'in tahtında oturmuş kelepçeli halde yan yana duran ilk annesi  Frigga, sonra üvey kardeşi Loki en son da  Rue ye alayla bakarak "Bütün aile bir aradayız ama biri eksik, DOĞRU YA BABAMİN FAVORI EVLADI YOK!"

Rue, sahte bir gülümsemeyle "Affedersiniz seksi ölüm tanrıçası, sizce biraz fazla kan dökmediniz mi? Bence bu içinizde ki intikam ateşini biraz söndürmüştür."

Hela, gözlerini devirip "Tatlım bu daha hiçbirşey!" Yanağında derin bir kesik olan Loki, omuzunu silkip "Ailenin tek sorumlu kişisi değilmişim."

Rue, gözlerini büyüterek "Terk derdin bu mu!? Lanet olsun kadın senin karizmanı çizdi!!!" Yanağında ki derin kesiği işaret etti.

Loki ellerini, ellerinde ki kelepçeyi göstermek için havaya kaldırıp "Kelepçeler olmasa onu iyileştiririm." Umursamaz bir şekilde konuştu.

Rue, rahatlayarak derin bir nefes aldı. Frigga sahte bir öksürükle "Şu an ki derdiniz bu mu!?" Sinirle konuştu.

Hela ayağa kalkıp devasa balkona doğru yürüyüp "Sevgili kardeşim gelene kadar her Asgart'lı ölümü tad- SEN!" Dışarda Hela'ın askerlerinin ortasında olması gereken Asgart halkı Heimdall ile Rue'in açtığı portalla güvenli bir yere gitmişlerdi.

Hela arkasına dönüp sol elinden fırlayan kılıcı Rue ye fırlattı.

Rue, kılıcı açtığı portal ile ona doğru göndererek "Ben?" Alayla gülümsedi. Hela, dişlerini sıkarak Rue'in ona geri gönderdiği kılıcını yakaladı. Kahkaha atarak "Başka hangi numaraların var?"

Loki, ellerinde ki kelepçeler kurtulup Rue'kini de çıkararak "Onda asla numaralar bitmez!" Frigga, Loki ve Rue üçlüsü ayaklarının altında açılan portal ile yok oldular.

Hela, "SENI ÖLDÜRECEĞİM!!!" Sinirden çığlık attı.

Loki, sarayın gizli alt geçitinde önde yürüyerek "Bizi Asgart halkının yanına göndersen olmaz mıydı?" Rue, gözlerini devirip "O kadar kolay değil!" Ağzından kan gelince yürümeyi kesti.

Frigga, endişeli bir şekilde onun koluna girerek "Rue!" Loki hızla arkasına dönerek "Ona ne oluyor!?" Rue'in gözlerinden ve kulaklarından kan akıyordu.

Rue, bulanıklaşan görüşüyle "B-bilmiyorum." Frigga onu yere oturtarak önünde çömeldi, sol elini onun alnına koyarak "Taşın gücünü fazla kullandığın için sana zarar veriyor. Loki onu şifa odasına götürmeliyiz!"

Rue, başını olumsuz anlamda sallayarak "B-Bu çok tehlikeli!" Loki onu duymamazlıktan gelerek eğilip onu kucağına aldı.

Rue, Loki'nin göğsüne tüy kadar hafif yumruklar atarak "Hayır, götürme beni!"  "Bu arada hala fitsin."  Frigga oğlunun arkasından yürüyerek "Merak etme herşey yolunda olacak."

Loki, kaşlarını çatarak annesine yandan bir bakış atıp "Nasıl bu kadar sakin olabilirsin?" Geri önüne döndü. Frigga, sessiz kaldı.

Sarayın şifa odasına doğru ses çıkarmadan ilerliyorlar dı. Yerde ki ölmüş cesetlerin ve kurumuş kanın kokusu Rue'in burnunu sızlatıyor ona eski zamanları, önce ki hayatını hatırlatıyordu.

Hela, önlerinde çıkarak "Benden kurtulacağınızı düşünmeniz beni oldukça eğlendirdi!" Alayla konuştu.

Loki, ona nefretle bakarak "Gitmemize izin verirsen canını bağışlarım!" Rue, ona fısıldayarak "Yapma, anamızı beller!" Loki onu duymamazlıktan geldi.

Frigga, Hela ya doğru yavaşça yürüyerek "Kızım, lütfen dur." Hela, ona ifadesiz gözlerle bakarak "Neden, Neden yapayım ki?"

Loki, Hela'ın sol elini arkasına koymuş bir şey gizlediğim anladı. Onun arkasından akan kana bakarak Rue yi yere bırakarak "Anne ondan uzaklaş." Rue, Loki ye yalvarır bir şekilde bakarak "Gitme!"

Hela, sol elinde ki Thor'un kafasınü havaya kaldırıp "Asla durmayacağız anne!" Bastırarak konuştu ve elinden çıkan siyah sivri kılıcı kalbine sapladı.

Frigga, ağzından kan kusarak yere düştü. Loki ve Rue'in çığlığı sarayda yankılandı. Loki, annesinin cansız bedenine çömelip kucağına aldı.

Hela, Thor'un kafasını Rue'in önüne atarak "Çok sıkıcısınız!" Arkasına döndü ve kahkaha atarak ikisinden uzaklaştı.

Rue, dolan gözleriyle "B-bunlar gerçek olamaz!" Thor'un kafasına zar zor dokunarak "Lütfen, lütfen ölmüş olamazsınız!"

Ağlamaktan gözleri kan toplamış Loki ye bakarak "Loki bir şey yap! Lütfen." Loki, gözlerinde ki acıyla "Rue, beni rahat bırak." Kafasını çevirdi.

Rue, ağlayarak "Hepsi benim suçum! Neden bu kadar zayıfım, neden!?!" Çığlık attı. 'Bunlar gerçek olamaz.' Diye düşünerek kanlı elleriyle yüzünü kapattı.

Ellerini yüzünden çektiği zaman kendini trafik ışıklarının orada karşıdan karşıya geçmek üzereyken buldu. Ellerinde akan göz yaşları vardı, insanlar ona korkarak ve endişeli bir şekilde bakıyordu.

Hızla nefes alıp vererek arkasına dönüp olayın şokuyla ağlayarak koşmaya başladı. Ta ki ayakları koşamayacak raddeye gelene kadar.

Mephisto, sinirle dişlerini sıktı. Ona zihninde gösterdiği minik oyunu ile meşgul edip sonsuzluk taşlarını almaya çalıştı ama oyunu başarısız oldu."O taşları bir dahakine senden alacağım!"

Rue, bir karanlık sokakta oturmuş sadece kırmızıya dönmüş gözleri parlıyordu. Kendi kendine "Hela diye biri yok ve hiç olmadı." Sayıklıyordu.

Yerde ki pis su birikintisinde ki yansımasına bakarak "Asla da olmayacak!" Gerçeklik taşının gücüyle saçları uçurmaya vücudundan kırmızı göz alıcı bir renk parladı.

~Bölüm Sonu~

Bu bölümün kısa olmasının sebebi bir geçiş bölümü olmasıydı. Umarım beğenmişsinizdir.❤🖤❤

Baby Avengers Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin