02.01

4.2K 425 449
                                    

Bölüm hakkında ki düşüncelerinizi yorum olarak yapmayı unutmayın.

İyi okumalar.😑

Salonun ortasında ayakta duran Clint ve Sam gözlerini kısmış birbirlerine bakıyorlardı.

İkisi adeta inatla gözlerini kırpmadan sessizce birbirlerine bakmaya yemin etmişlerdi.

Kanepe de oturmuş ikisine bıkkın bir şekilde bakan Rue, iç çekerek "İkinizlede gelmiyorum."

Clint hafta sonu onu şehir dışında ki küçük bahçeli evine götürmek istiyordu.

Sam ise onu çocuklar için olan -kesinlikle kendisi için değil!- lunaparka götürmek istiyordu.

Bu lunaparka yetişinler sadece yanlarında on yaş altı çocuklar olursa girip herşeyden ücretsiz faydalanıyor.

Clint ve Sam nerdeyse bir saattir Rue için sessizce birbirleriyle bakışıyorlardı ta ki Rue'nin ikisiyle de gelmeyeceğini söyleyene kadar.

Clint ve Sam aynı anda ona dönerek
"Hep onun yüzünden kardeşlerinle hafta sonu eğlene-"

"Asıl senin yüzünden lunapark'a gitmemem için bilerek yapıyorsun!"

Rue, ikisinin yüksek sesle aynı anda konuşmasına gözlerini devirip başını olumsuz anlamda salladı.

Kanepden inip üzerinde ki sade dizlerine gelen yeşil elbisesini düzelterek ellerini birbirine vurup Clint ve Sam seslerini kestiler.

Rue, ilk Clint'e bakıp "Clint onlar benim kardeşim falan değil. Kardeş olmamız için aynı soyadı taşımamız gerekiyor."

Bakışlarını Sam'a yöneltip "Sende beni giremediğini yerlere girmek için kullanmaktan vazgeç. Ben. O. Sümüklü. Yedi. Yaşında. Ki. Veletlerle. Takılmam!!!"

Sam, gözlerini devirip "Sende yedi yaşındasın." Kısık sesle konuştu. Rue, onun dediklerini duyup "Ruhen onlardan yaşlıyım ben."

Clint, gülerek "Hı hı ondan!" Alayla konuştu. Sam gülmemek için alt dudağını dişleyip bakışlarını Rue den çekti.

Rue, dişlerini sıkarak ikisine kaşlarını çatarak baktı. Clint'in sağ dizine tekme atıp Sam'in karnına minik sağ elini yumruk yapıp vurdu.

Clint, dizini tutarak acı içinde inledi. Sam, Rue'nin yumruğu ile dizleri üzerinde iki büklüm oldu.

Rue, arkasına dönüp omuzunda ki kızıl saçlarını arkaya atıp asansöre doğru yürümeye başladı.

Asansöre bindiği zaman zemin kat düğmesine bastı. Jarvis, "Bayan Stark, nereye gidiyorsunuz?"

Rue, her saniye onu denetleyen Jarvis'in sesini duyunca gözlerini devirip "Tony'in yanına gidiyorum."

Baby Avengers Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin