İnstagram: _0hqsret
Bölüm hakkında ki düşüncelerinizi yorum olarak yapmayı unutmayın.🦋
İyi okumalar.🦋🖤
Karanlık ve aydınlık Rue her zaman bu ikisinin ortasında olamadı. Ya hep karanlık ya da aydınlık dı.
Abisi yanındayken aydınlık dı. Mutlu, heyecanlı ve sevgi dolu ama abisi öldükten sonra sadece karanlık oldu.
İçinde ki karanlık o kadar çok güçlendi ki ayrı bir kişiliğe dönüştü ve vücudunu ele geçirmeye başladı.
Karanlık tarafı içten içe onunla bir bütün olmak ve huzura kavuşmak istiyordu ama Rue içten içe o kadar yalnız ve huzursuzdu ki bu imkansız dı.
Rue, karanlık tarafıyla eskisi gibi bir bütün olmadığı sürece geçmişi her zaman onun peşini bırakmayacak dı, ta ki ölene kadar.
Rue elinde ki kurşun kalemle önünde ki A4 kağıdını odaklanmış bir şekilde karalıyor du, o kadar çok odaklanmıştı ki ona seslenen Mephisto'yu duymuyordu.
Mephisto sinirle kaşlarını çatarak onun omuzuna dokunduğunda Rue, korkuyla sıçrayıp omuzunda ki eli bileğinden tutup onu duvara fırlattı.
Mephisto yerde acı içinde kıvranırken Rue ayağa kalkarak "Üzgünüm, iyi misin?"
Zehirli kelebek masanın üzerinde oturmuş alayla Mephisto'ya bakarak "Üzgünüm, iyi misin?" Sesini sinir bozucu bir şekilde inceleyip Rue'yi taklit etti.
Mephisto omuzunu tutarak ayağa kalkıp "Senden nefret ediyorum!" Rue omuzunu silkip "Duygularımız karşılıklı." Geri yerine oturdu.
Rue ve Mephisto öğle saatlerinde tek kişilik hücre odalarından sadece öğle saatinde çıkartılıp kafayı yemesinler için ortak alana getiriliyor du.
Zehirli kelebek, Rue'nin kulağına yaklaşıp "Hazır güçleri yokken öldür gitsin!"
Rue derin bir nefes alarak onu duymamazlıktan geldi. Hapishanede olduklarından beri Zehirli kelebek onunla konuşup yanında beliriyor du ve onun dışında kimse onu göremeyip duyamıyordu.
Mephisto onun önünde ki karaladığı kağıdı çekip ortadan ikiye bölerek "Bana güçlerimi geri ver!"
Rue sakin kalmaya çalışarak "Ben de güçlerimi kullanamıyorum aptal!" Boyunlarında ki güçlerini kullanmalarını engelleyen boyunluğu işaret etti.
Mephisto sinirle masayı yere fırlatarak "Çaldığın güçlerimi ver!" Zehirli kelebek, Rue'nin saçlarıyla oynaraka "Öldür, Öldür onu, öldür!" Kıkırdadı.
Rue dişlerini sıkarak elinde ki kalemi paramparça etti. Sinirlerine hakim olmaya çalışarak "Mephisto, senin belanı sikerim!" Sağ gözü kırmızı renge döndü.
Mephisto güçleri olmadığı için onu daha fazla sinirlendirmek istemeyerek arkasına sessizce dönüp odanın diğer köşesine geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Avengers
FanfictionKendi boyutunda yarı robot yarı insan olan Rue, ölmek üzereyken son nefesinde elinde olan gerçeklik ve güç taşını Thanos almadan önce yok etmiş di. Fakat birden kendini başka bir boyutta yeni bir yaşına girmiş bir bebek bedeninde buldu. 》Bütün hakl...