03.09

1.8K 196 1.1K
                                    

Yorum yapmayı ve Oy atmayı unutmayın.

Bölüm 3058 kelimeden oluşmaktadır.

➡️ Yazım yanlışları oto klavyeden kaynaklıdır.

İyi okumalar.🔥

*

Rey dağın tepesinde yanan şehrine dolan gözleriyle bakarak "Işık aşkına!"

Rue onun yanına gelip gördüğü manzarayla onun sağ koluna sarılarak "Abi, korkuyorum."

Rey onun alnını minik bir öpücük bırakarak "Bende..." Rue endişeli gözlerle "Ne yapacağız? Halkımız uğursuz olduğumuzu söyleyerek bizi yanlarında istemiyorlar."

Rey gülümseyerek "Biz uğursuz değiliz, karanlık güçlerimizin olması ya da onların hikayelerinden kötü olmamız bizim suçumuz değil."

Rue dolan gözleriyle "Nereye gideceğiz?" Rey elleriyle onun tombul yanaklarını tutup canını acıtmadan sıkarak "Eve."

Rue kafasını abisinin goğüsünün üzerine koyarak "Ev... Orada güvende olacak mıyız?"

Rey yutkunarak "Bilmiyorum ama senin güvenliğin için gerekirse ölürüm sen benim ailemsin."

Rue akan göz yaşlarına hakim olamayarak "Sende benim ailemin abi. Lütfen beni terketme."

Rey onu kendinden uzaklaştırıp boynunda ki kolyesine dokunarak "Söz veriyorum asla seni terketmeyeceğim. Eğer sen beni terkedersen de sorun değil, seni her zaman affedeceğim ve seveceğim minik zehirli kelebeğim."

*

Clint işaret parmağını Sam'e doğrultarak "Seni sikerim!" Bir yandan da Zehirli kelebeği kolundan tutmuş kendine doğru çekmeye çalışıyordu.

Sam, Clint'e işaret parmağını doğrultup "Asıl ben seni sikerim!" Zehirli kelebeğin diğer kolundan tutmuş kendine çekmeye çalışıyordu.

Zehirli kelebek derin bir nefes alarak 'Rue neden bu aptalları öldürmeme izin vermiyorsun?' kollarını ikisinde kurtarıp "Asıl ben ikinizi sikerim!"

Clint ve Sam zehirli kelebeğin kollarını kendine çekmesini beklemedikleri için birden birbirlerine çarpıp yere yarıştılar.

Bruce gözlüğünü takarak "Merak ediyorum da zırhın vücudunu kapladığı zaman canın yanıyor mu?"

Zehirli kelebek kaşlarını "Neden bunu soruyorsun ve neden sapık gibi bakıyorsun?"

Natasha, Zehirli kelebeğe birden sarılmaya çalıştığı zaman Zehirli kelebek onu kolundan tutup yere serdi.

Natasha gülerek "Kendini geliştirmişsin." Yerde Zehirli kelebeğin ayağına çelme atmak için ayağını savurduğu zaman zehirli kelebek ustalıkla kurtulup uzaklaşarak "Sizi aptal insalar!"

Baby Avengers Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin