02.08

3K 369 397
                                    

Yazim yanlışları oto klavyeden kaynaklıdır. Bu yüzden bana şu böyleydi ya da şu şöyle yazılacaktır diye yazmayın. Elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum. Gözümden kaçanları da bir zahmet görmemezlikten gelin. Neyse fazla atarlandim. Jdjdnxnx

Bölüm hakkında ki düşüncelerinizi yorum olarak yapmayı unutmayın.😔

İyi okumalar.😎🔪

Heimdall, Gökkuşağı geçiti odasında gözlerini açıp odanın köşesinde ki gölgeye bakarak "Kütüphaneden çok buralarda dolaşıyorsun. Onu merak ediyorsan açıkca sor."

Loki, gölgelerin çıkarak "Kim hakkında bahsettiğini bilmiyorum." Hücreden çıktığından beri Rue aklına geliyor, hatta kabuslarında onun yardıma ihtiyacı olduğunu görüyordu.

Özellikle içinde ki sonsuzluk taşı yüzünden başına birşey gelmesi ve Thanos'un onun peşine düşmesiyle ilgili kabuslar görüyordu.

Rue, en son bebekken Asgart'a gelmisti. O zamandan sonra bir daha gelmemiş, Thor onun iyi olduğunu söyleyip fazla durmadan gidiyordu.

Ne kadar kabul etmek istemese de onu merak ediyor ve annesi dışında ilk defa biri için endişeleniyordu.

Heimdall, gözlerini devirip "Merak etme Thor onun yanında." Loki, alayla kaşlarını havaya kaldırıp "Endişelenmem için bir sebep daha." Alayla kendi kendine konuştu.

Heimdall, iç çekerek "Onu istesem de göremiyorum taşlar onu görmeme izin vermiyor ama onun varlığını hissediyorum."

Loki, kaşlarını çatarak "İçinde sadece bir tane taş var dediniz!?" Heimdall, "Odin, içinde sadece bir tane taş olduğunu bilmenizi istiyor. Bu sizin için daha güvenli."

Loki, sinirle "İçinde iki tane sonsuzluk taşı var, taşlar onu yok edebilir. Siz de bunca zaman güya bizim iyiliğiniz için bunu saklıyor musunuz!?"

Heimdall, derin bir nefes vererek "Sen kendin dışında birini umursamazsın, kendi kızını bile. Sakın bana taşlar için onu merak ediyormuş gibi davrandığını söyleme."

Loki, dişlerini sıkarak "Taşları istemiyorum, daha fazla sizin yalanlarınızla yaşamak istemiyorum." Arkasını dönüp yürümeye başladı.

Heimdall, onun arkasından bakarak "Taşları sana söylememin nedeni son zamanlarda onun onun güçlerini kontrol edememesi.

  Yakında buraya gelecek, geldiği zaman ona yardım edebilecek tek kişi sensin. Eğer yardım etmezsen buraya ikinci ve son gelişi olacak."

Loki, yürümeyi kesip arkasına dönmeden "Ölüp ölmemesi umrumda değil." Ellerini yumruk yaptı. Heimdall, "Ruhu o kadar yaranın üstüne daha fazla yarayı kaldıramaz, yok olur."

Loki, sessiz kalarak yürümeye devam etti. Heimdall, gözlerini kapatıp "Üzerinde ki ölü ruhların yaralarını atmazsan bu senin ve evrenin tekrar sonu olacak Rue..."

Baby Avengers Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin