🦋

907 96 95
                                    

İnstagram: _0hqsret

Bölüm hakkında ki düşüncelerinizi yorum olarak yapmayı unutmayın.🦋

İyi okumalar.🦋

Yer: Sword gizli araştırma tesisi.

Bilim insanı iç çekerek Sword teşkilatının lideri Chris'e bakarak "Hiçbiri onun gibi mükemmel eşleşmedi."

Chris önünde ki deneyler de kullanılan düzünelerce insanın kapsülün içinde donmuş bedenlerine bakarak "Rue nasıl derisinin altına demir bir zırhla yaşayabildiğinin öğrenin!"

Bilim insanı karamsar bir yüz ifadesiyle "Efendim onun vücudunda ki zırh resmen vücudunda ki kemiklerle anlayamadığımız bir şekilde bütün olmuş, istediğiniz resmen imkansız!"

Chris ifadesiz suratıyla arkasına dönüp "Umrumda değil hemen çözüm yolu bulun!" Bilim insanı tekrar iç çektiği zaman birden elektrikler kesildi ve yedek jenatörler patladı.

Bilim insanları çığlık atarak yangından kaçmaya çalıştılar ama kapılar elektrik olmadığı için açılmadı.

Deney yaptıkları insanlarla beraber yanmaya başladılar ama 1001 numaralı denek gözlerini açıp olduğu kapsülü tekme atarak kapağını açıp çıktı.

İfadesiz suratı ve boş gözleriyle yanarak çığlık atan bilim insanlarına sonra da bilinci kapalı yanan derneklere baktı.

Sistemi erişim olmadığı için çalışmıyor du. Ellerine sonra da ayaklarına merakla baktı.

Nerde olduğunu ve kim olduğunu bilmiyordu. Elektrik geri geldiği zaman kontrol odasına doğru yürüdü.

Kontrol odasında sisteme kolayca girdi. Denek numarasını girdiği zaman adını ve kim olduğunu öğrendi.

Solgun sert yüzüne dokunup "Elizabeth." Adını söyledi. Masanın üzerinde ki belgeleri eline alıp inceledi.

Ellerini yumruk yaparak "Rue!" Kontrol odasında ki bilgisayar ekranına yumruk attığı zaman ekran ortadan ikiye bölündü.

Hızlıca nefes alıp vererek sisteminde ki kırmızı ışık yanıp sönen hologram ekranında 'Görev: Rue'yi yok et.' Yazısına bakarak "Rue."

Deneyler yüzünden bilinci sağlıklı düşünemiyor du, kim olduğunu ve deneklerden biri olduğunu bilmediği için sistemi Rue'yi bundan sorumlu tutup onu hedef almıştı.

Elizabeth sandalyenin üzerinde ki beyaz önlüğü giyip çıplak vücudunu kapatmaya çalıştı.

Yedek bataryalarını alıp elleri ve dirseğini kaplayabilen zırh eldivenleri ile gördüğü her şeyi patlattıp çıktı.

~Devam edecek~

Biliyorum kısa oldu ama bir yerden başlamalıydım. Hadi yeni baş kötümüz, vatana ve millete hayırlı uğurlu olsun.

Bu arada yeni bir kurgu yazmaya başladım ama hayran kurgu değil. Göz atmak isterseniz adı Psikopat.

Bu arada sezon finalinde ki yorumlarınız için teşekkür ederim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu arada sezon finalinde ki yorumlarınız için teşekkür ederim. Seviyorum sizi🖤🦋🖤

Baby Avengers Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin