Yazım yanlışı varsa oto klavyenin suçu haberiniz olaaaaa💃
Bölüme yorum olarak yapmayı unutmayın. 👑
Bol bol yorum isterim yeyyyyyy💅😝
İyi okumalar.👑🍾
Bebek Rue dün akşam banyo yaptıktan sonra Nat'ın yatağında uyuya kaldığı için Steve, kanepe de uyuyup Bucky ile birlikte aldıkları oyuncakları göstermek için sabahı beklemişti.
Nat ve Steve sevgili oldukları için aynı odada kalıyorlar. Dün gece Steve, Rue sayesinde odada kanepe de uyuya kalmıştı.
Nat, sabah sporunu erteleyip bebek Rue kalkar kalkmaz onun bezini sonra da üzerini değiştirdi.
Saçları ile aynı renkte olan yeni kıyafetini giydirip küçük kısa kızıl saçlarını gözleri ile aynı renkte ki kurdele ile topladı.
Salonda Steve, ortaya serdiği oyuncak yığınında ki Clint ve Sam'a gözlerini devirip "Onları size almadım!" Kızgınlıkla konuştu.
Sam, omuzunu silkip "O daha bebek anlamaz ki." Clint, onu başıyla onaylayarak "Bebekler aptaldır, nasıl oynayacaklarını bilmezler!" Alayla konuştu.
Bruce, kahvesinden bir yudum alarak "Onun sizden daha zeki olduğunu biliyorum ama ispat edemem!" Alayla konuştu. Steve, onun dediğine gülerek sesiz kaldı.
Sam ve Clint aynı anda gözlerini devirip oyuncaklarla oynamaya devam ettiler. Dün Nat'ın nazik uyarısından sonra -Dayak yediler- ikisi yalnız olmadığı sürece Rue ile uğraşmama kararı almışlardı.
Nat, kucağında ki bebek Rue ile salona girdi. Rue'yi Steve'in kucağına bırakıp ilk Steve sonra da bebek Rue'in yanağından öperek "Ben gidip onun mamasını hazırlayayım." Mutfağa doğru yürüdü.
Bebek Rue gözlerini kısmış Steve öldürücü bakışlar atıyordu. Steve, kaşlarını havaya kaldırıp "Hey o benim sevgilim!" Sahte bir sinirle konuştu.
Bebek Rue, 'O seni aşar ayrıl ondan.' Sinirli bebek sesileri çıkardı. Bruce, gülerek "Steve, dikkat et bu küçük bayan sevgilini elinden alabilir."
Steve, iç çekerek "Çoktan elimden almaya başladı, sayesinde kanepe de uyudum."
Bebek Rue, onun saçlarını uzanmaya çalışarak 'Ben burada oldukça daha çok kanepe de uyuyacaksın.'
Steve, bir eliyle kolaylıkla tuttuğu bebek Rue'yi yere oturtup "Ikiniz onun oyuncaklarıyla oynamayı kesip önüne bırakın!" Uyaran bir ses tonuyla konuştu.
Clint, mızmızlanarak "Ama ya!" Ağlamaklı bir ses tonuyla konuştu. Steve, bebek Rue'nin yanına oturup onun arkasına düşmemesi için yastık koyarak "Nat'ı çağırtmayın bana!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Avengers
FanfictionKendi boyutunda yarı robot yarı insan olan Rue, ölmek üzereyken son nefesinde elinde olan gerçeklik ve güç taşını Thanos almadan önce yok etmiş di. Fakat birden kendini başka bir boyutta yeni bir yaşına girmiş bir bebek bedeninde buldu. 》Bütün hakl...