~01.07~

4.3K 419 684
                                    

Başka bir kitabıma bölüm yazacaktım ama bu kitabıma yazmak daha cazip geldu. Bu yüzden bol bol yorum isterummm

Yazım yanlışı varsa oto klavyenin suçu haberiniz olaaaaa💃

Bölüme yorum olarak yapmayı unutmayın. 👑

Bol bol yorum isterim yeyyyyyy💅😝

İyi okumalar.👑🍾

Rue, gece yarısı yatağında uyanık bir şekilde oturmuş kafasını yatağının demirliklerine yaslamış duvara boş boş bakıyordu.

Kendini eskisi gibi yalnız hissediyordu. Eskiden bu durum onun canını acıtmazdı, alışkındı. Ama şimdi içinde anlamdıramadığı hisler vardı.

'Sesin olmaması bu kadar mı kötü müydü?' Diye düşündü. Bir haftadan fazladır buradaydı ve buraya oldukça alışmış dı.

Herkesin ona olan ilgisi hoşuna gitmeye başlamıştı ama son bir kaç gündür onunla gerekmedikçe ilgilenmiyorlardı ve bu Rue'in sinirini bozuyordu.

Ekip ona daha fazla bağlanmamak için ondan istemeyerek uzak duruyorlardı. Nat ve Bucky bu durumdan diğerlerine kıyasla oldukça daha fazla rahatsızlardı.

İç çektiği zaman Jarvis, "Bayan Penelope, uyku düzeninizin bozulmaması için uyumanız gerekiyor."

Rue, gözlerini devirip 'Eskiden bende böyle gıcık mıydım!?' İç çekti. Jarvis, "Uyumanıza yardımcı olabilmek için nini programını devreye sokuyorum."

Rue, gözlerini büyüterek 'NE, HAYIR!' İçinde çığlık attı. Jarvis, nini açtığı zaman Rue minik bebek elleriyle kulaklarını kapattı.

Jarvis, otuz dakika boyunca aynı niniyi çalmaya devam ettiği zaman Rue daha fazla dayanamayıp yatağının demirliklerine tutunup zar zor minik ayakları üzerinde, ayağa kalktı.

Demirliklerin tepesine tırmandığı zaman Jarvis, "Bayan Penelope kendinizi inciteceksiniz." Rue, 'Kapa çeneni lanet şey!' Söylenip kendini aşağıya attı.

Sırtüstü yere düştüğü zaman 'Güzel kadının yaninda olmak vardı.' İç çekti. Nat, yakında ondan ayrılacağından onsuz uyumaya kendini alıştırmak için onu bir kaç gündür yanında yatırmıyordu.

Jarvis, "Bay Stark yanınıza geliyor."

Rue, kendini çevirip 'Bu gün de sen kazandın Steve!' Kapıya doğru yavaşça emeklemeye başladı.

Odanın kapısı açıldığı zaman Rue emeklemeyi kesip kalçası üzerinde oturarak yorgun göz altları ve dağılmış saçları ile ona bakan Tony ile göz göze geldi.

Rue, kaşlarını havaya kaldırıp onu süzerek 'Owww, seksi.'

Baby Avengers Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin