02.02

4.1K 420 803
                                    

Bölüm hakkında ki düşüncelerinizi yorum olarak yapmayı unutmayın.

İyi okumalar.🙃

Natasha uyandığı zaman küçük ince kolları ile ona sarılmış Rue ye bakarak gülümsedi.

Rue'in suratında ki huzurlu gülümseme ile kendi gülümsemesi genişledi. Rue, Nathan daha sıkı sarılarak "Anne." Mırıldandı.

Nat, onun dediğini anlamadı kaşlarını havaya kaldırdı. O sırada Steve odaya ses çıkarmadan girdi.

Nat'ın uyanık olduğunu görünce "Günaydın." Fısıldayarak Rue yi uyandırmadan için konuştu.

Nat, keyifli bir şekilde "Günaydın." Fısıldadı. Steve, eğilip Nat'ın dudağına küçük bir öpücük bıraktı.

Rue ye bakarak gözlerini kısıp "Küçük hanımın keyfi yerinde." Nat, "Seni gıcık etmeye bayıldığını biliyorsun tuhaf olan küçük bir kızla inatlaştığına inanamıyorum."

Steve, omuzunu silkip "Konu sen olunca herkesle inatlaşırım ama şu ana kadar beni bu minik dışında yenen olmadı."

Nat, onun saçlarını dağıttığı zaman Rüya gören Rue kaşlarını çatarak "Anne?" Sesli bir şekilde konuştu.

Nat, duyduğu  kelime ile olduğu yerde dona kaldı. Steve, kaşlarını havaya kaldırıp "Sana mı dedi?" Şaşkınlıkla konuştu.

Rue, kafasını Nathan boynuna koyarak "Anne." Özlemle konuştu. Nat, tekrardan duyduğu 'Anne' kelimesiyle midesinde hissettiği kelebeklerle duygulanıp ona sıkıca sarıldı.

Steve, gülümseyerek "Ben ikinizi yalnız bırakayım." Nat, onun kolundan tutup Rue'in yanında ki bir kişilik yeri işaret etti.

Steve, kaşlarını havaya kaldırıp "Emin misin?" Nat, onu başıyla onayladı. Steve, Rue'in onu yanında görünce ki yüz ifadesini hayal ederek şeytanı bir sırıtamyla onun yanına uzandı.

***

Yedi yaşlarında ki Rue küçük taş evlerinin bahçesine heyecanla çıktı. Tepede parlayan ay'a hayranlıkla bakarak huzurla gülümseyerek "Annemin saçları gibi parlıyor!" Heyecanla konuştu.

Küçük taş evlerinin, küçük gül tarlasının ortasında oturmuş dizlerine gelen beyaz dalgalı saçları ile ayakta ay'a bakan etrafında ki kırmızı kelebekler çevrili olan annesinin sırtını görünce "Anne?" Heyecandan parlayan gözleriyle konuştu.

Annesi Ros, küçük kızının sesini duyunca kafasını yana çevirip parlayan yeşil gözleri ile "Rue?"

Rue, annesine doğru koşarak "Anne, yine mi dua ediyorsun?" Heyecanla konuşmaya devam etti. Rue, birden dengesini kaybedip dikenli güllerin üzerine düştü.

Vücuduna batan dikenler ile acı içinde inledi. Ros, korkuyla kızına koşup "Rue iyi misin!?" Dikenlerin bacaklarına zarar vermesini umursamadan dizlerinin üzerine oturup Rue yi kucağına aldı.

Baby Avengers Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin