Yazim yanlışları oto klavyeden kaynaklıdır.
Bölüm hakkında ki düşüncelerinizi yorum olarak yapmayı unutmayın.😔
İyi okumalar.😎🔪
Rue, sabahın erken saatlerinde okul için üzerine yeşil dizlerine gelen elbisesini ve beyaz taşlı ayakkabılar giymişti.
Tony, onu süzerek "Bari o müdür için bu kadar hazırlandığını belli etme." Tatlı bir kıskançlıkla konuştu.
Rue, gülümseyerek etrafında dönerek "Ne yapabilirim yakışıklı ve güzel olan herşeye zaafım var. Bu da benim zayıflığım."
Tony, gözlerini devirip "Kulede ki her adam ondan yakışıklı. AşcımızRonaldo bile oni sollar!" Rue, onuzunu silkip "Her gün onların yüzünü gördüğüm için artık bana etki etmiyor, nasıl desem vücudum tepki vermiyor."
Tony, gözlerini kısarak "Bucky?" Rue, başını dikleştirerek "Onun o yakışıklı suratına hala alışamadım. Onunla göz göze gelince onu yatağa atmak istiyorum!" Heyecanla konuştu.
Tony, iç çekerek "Yedi yaşında söylediğin laflara bak!" Rue, ona dilini çıkartıp "Sen dua et yedi yaşındayım, büyük olsam çoktan her birinden çocuğum olurdu. Güzel kadından bile!" Açık taramamış kabarık saçlarıyla odadan fırladı.
Tony, gözlerini büyüterek "Lan!" Yatağından fırlayıp onun peşinden koştu. Rue, kahkaha atarak salona doğru koştu.
Salona girdiği zaman Tony onu kollarından yakalayıp havaya kaldırarak "Sen ve şu sapık zihnin!" Homurdandı.
Rue, sırıtarak "Hehehe." Tony, iç çekerek gözlerini devirip "Hadi kahvaltını edip seni okula bırakalım."
Rue, salona giren yeni duş almış ıslak saçları ile daha bir yakışıklı görünen Bucky'i görünce akan salyalarını mani olamayarak "Seksi gözlüm!" Heyecanlı bir ses tonuyla ona seslendi.
Bucky, Tony'i görmemezlikten gelerek onu kucağına alıp "Günaydın prenses." Tony, onu görmemezlikten gelen Bucky'e gözlerini devirerek "Sana da günaydın!"
Rue, yüzünde ki büyük sırıtmayla minik elleriyle omuzuna yavaşça yumruk atarak "Yiaaa bir daha de!"
Tony, içinden sabır çekerek "Ağzını sil salyaların akıyor." Mutfağa doğru yürüdü.Rue, gözlerini devirip "Kıskanma!" Bucky, "Geç olmadan kahvaltını etmelisin prenses."
Rue, pamuk şeker kıvamına gelmişti "Sabah sabah yine düştüm, şükür." Bucky, iltifat edince onun aldığı bu halden oldukça keyif alıyordu.
Sessiz kalıp sadece kıkırdayarak kucağında ki Rue ile mutfağa doğru yürüdü.
Ekip çoktan kahvaltı masasına oturmuştu ama daha başlamamış Rue'nin gelmesini bekliyorlardı. Rue, baş köşede oturan Tony'in yanında sağında olan kendi sandalyesine oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Avengers
FanfictionKendi boyutunda yarı robot yarı insan olan Rue, ölmek üzereyken son nefesinde elinde olan gerçeklik ve güç taşını Thanos almadan önce yok etmiş di. Fakat birden kendini başka bir boyutta yeni bir yaşına girmiş bir bebek bedeninde buldu. 》Bütün hakl...