Bölümü kurgularken ben (multimedya)
Yazım yanlışı varsa oto klavyenin suçu haberiniz olaaaaa💃
Bölüme yorum olarak yapmayı unutmayın. 👑
Bol bol yorum isterim yeyyyyyy💅😝
İyi okumalar.👑🍾
Sam, 1.5 metre uzaklıkta ona yatağında bıkkın bir şekilde bakan Bebek Rue'ye bakarak "Yakışıklı, karizmatik, sevimli ve muhteşem Sam amcan geldi!" Heyecanla konuştu.
Bebek Rue, iç çekerek elinde ki küçük peluş oyuncağı onun kafasına atarak 'Sana asla ama asla öyle seslenmeyeceğim!' İçinden çığlıklar attı.
Clint, odaya dalarak "Gelecekte ki baban geldi Adele!" Heyecanla konuştu. Sam, Rue'in ona attığı oyuncağı yanına koyup gözlerini büyüterek "Fury, onu sana mı verdi!?" Dehşetle sordu.
Clint, başını olumsuz anlamda sallayarak "Hayır ama verecek, sanırım..." Sam, rahatlayarak "Rüyanda bile zor görürsün bunu, ayrıca Adele ne be!?"
Rue, 'Bıktım sizden, gözlerimi bu bilmediğim gezegende açtığımdan beri beni bir türlü yalnız bırakmadınız.'
Clint, bebek Rue ye doğru yürüyerek "Yanlış hatırlanıyorsam mat siyah demek, ayrıca çoook asil bir isim. Tam da benim kızıma göre!" Heyecanla konuşup Rue yi kucağına almak için hamle yaptı.
Jarvis, "Bayan Romanoff, bayan Penelope ye 1.5 metreden fazla yaklaşırsanız ya da onu rahatsız ederseniz sizi ve bay Wilson'u elektroşok ile bayıltmam için emir verdi bay Barton."
Clint, endişeli bir şekilde yutkunarak "Resmen şeytan gibisin Nat." Söylenerek Sam'in yanına geçti.
Rue, 'Güzel kadın hakkında düzgün konuşun bu arada beni duyamayacaksın ama yinede de sağol Jarvis.'
Bruce, salona girip Rue'yi güldürmek için komik yüz ifadeleri yapan ama onlara ifadesiz bir şekilde bakan Rue ye doğru yürüyerek
"Siz neden yavru köpek gibi davranıyorsunuz diye sormak istiyorum ama cevabınızı duymak istemiyorum."
Bruce'un Rue'ye mutant olup olmadığı yaptığı testlerin sonucu negatif çıkmıştı.
Bebek Rue'yi kucağına alarak "Nat'ın bu gün Steve ile işi var. Bu gün ben seninle ilgileneceğim Prenses." Keyifle konuştu.
Bebek Rue, 'Bu gün sen kazanmış olabilirsin Steve ama Güzel Kadın günün sonunda benim yatağıma girecek! Daha doğrusu ben onun yatağına gireceğim orası ayrı...'
Sam ve Clint şeytani bir şekilde sırıtarak Rue'ye bakaram ayağa kalkıp "Demek Romanoff yok!" Heyecanla aynı anda konuştular.
Bebek Rue, 'Aha sıçtım!' İkisinin ona olan şeytani sırıtmasına bakarak düşündü. Bruce, kaşlarını çatarak "İkinizin aklında ne geçiyor!?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Avengers
FanfictionKendi boyutunda yarı robot yarı insan olan Rue, ölmek üzereyken son nefesinde elinde olan gerçeklik ve güç taşını Thanos almadan önce yok etmiş di. Fakat birden kendini başka bir boyutta yeni bir yaşına girmiş bir bebek bedeninde buldu. 》Bütün hakl...