Yazim yanlışları oto klavyeden kaynaklıdır.
Önceki bölümde 900 yorum yapan okuyucularım, aşkınız seviyoremmm siziiii❤❤❤
Bölüm hakkında ki düşüncelerinizi yorum olarak yapmayı unutmayın.😔
İyi okumalar.🔪
Tony, hastane koridorunda arkasından gelen Happy ile birlikte yürüyordu. Koridordan döndüğü zaman sırt çantalı Peter'ı parmak uçlarında camdan halasını izlemeye çalıştığını görünce yürümeyi kesti.
Tony, güneş gözlüğünün ardından kaşlarını havaya kaldırıp "Bu Rue'in kurtardığı çocuk değil mi?" Happy, yanında durup Peter'a bakarak "Evet, o bay Stark."
Tony, düşünceli bir şekilde "Rue neden bu çocuğa bu kadar yardım ediyor?" Happy, "Duyduğuma göre çocuk yetim. Belki Bayan Stark ona acımıştır?"
Tony, başını olumsuz anlamda sallayarak "Rue kimseye acımaz çünkü birinin ona açılmasından nefret eder, bu yüzden başkasına asla acımaz."
Happy, düşünceli bir şekilde "Belki ondan hoşlanıyordur?" Tony, kafasını ona çevirip ufak bir burun hareketiyle gözlüğünü biraz aşağıya indirdi.
Ona 'kovulmak istiyorsan konuşmaya devam et!' Dercesine bakarak "Konuşmayı kesmenin senin için en iyi karar olacak."
Happy, gözlerini büyütüp onunla başıyla onaylayarak geriye doğru bir kaç adım attı. Tony'in ona böyle bir tepki vermesini beklemiyordu.
Tony, gözlüğünü sol işaret parmağıyla düzeltip önüne dönerek "Burada bekle." Peter'a doğru yürüdü.
Peter, yanında durup onun gibi halasını izleyen Tony'i farkedince yerinden sıçrayıp heyecanla "B-bay s-stark?"
Tony, ona yandan bakarak "Evet benim." Peter, "B-ben s-sizin b-büyük h-hayranınızım!" Heyecanla kekeleyerek konuşmaya devam etti.
Tony, güneş gözlüğünü çıkartıp ceketinin iç cebine koyarak "Herkes bana hayran." Peter, yutkunarak "N-neden buradasınız?"
Tony, omuzunu silkip "Sadece kızımın isteğinin gerçekleşir gerçekleşmediğini kontrol ediyorum."
Peter, kaşlarını havaya kaldırıp "Sizin kızınız mi var?" Tony, onu başıyla onaylayarak "Benim kadar olmasa da oldukça zekidir."
Peter, gözlerini kısarak "Eğer onun zeki olduğunu söylüyorsaniz sizden daha zeki olduğunu ima ediyorsunuz. Değil mi?"
Tony, gülümseyerek "Evet öyle." Peter, kaşlarını çatarak "Kızınız neden halamla bu kadar ilgili?" Merakla sordu. Peter, Rue'in Tony'in kızı olduğunu bilmiyordu.
Tony, ciddi bir şekilde ona bakmaya devam ederek "Halanla değil, seninle ilgili ve bende neden olduğunu bilmiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Avengers
FanfictionKendi boyutunda yarı robot yarı insan olan Rue, ölmek üzereyken son nefesinde elinde olan gerçeklik ve güç taşını Thanos almadan önce yok etmiş di. Fakat birden kendini başka bir boyutta yeni bir yaşına girmiş bir bebek bedeninde buldu. 》Bütün hakl...