~01.06~

4.3K 421 217
                                    

Yazım yanlışı varsa oto klavyenin suçu haberiniz olaaaaa💃

Bölüme yorum olarak yapmayı unutmayın. 👑

Bol bol yorum isterim yeyyyyyy💅😝

İyi okumalar.👑🍾

Rue, salonda yerde oturmuş önüne konulan oyuncaklara ifadesiz bir şekilde bakıyordu.

Nat, ona mamasını mutfakta hazırlarken oyalanması için önüne oyuncak koymuştu.

'Bu fosillerle oynayacak kadar aptal mı sanıyorsunuz beni!?' İçinde çığlıklar atıyordu.

Ondan bir buçuk metre uzakta oturmuş Clint ve Sam ellerinde ki oyuncaklar ile ona sevimlilik yapıyordu.

Sam, "Hadi mükemmel ve yakışıklı Sam amcana gülümse!" Heyecanla konuştu.

Clint, alayla Sam'e bakarak "Hayret bu sefer kendini ona tanıttığın cümleyi kısalttın!" İğneleyici bir ses tonuyla konuştu.

Sam, gözlerini devirip onun dediğini duymamazlıktan gelerek "Sen neden ailenin yanına gitmiyorsun!?" Bıkkın bir şekilde sordu.

Clint, "Fury onu bana verene kadar protesto etmek için kuleden dışarıya çıkmayacağım." Kararlı bir şekilde konuştu.

Sam, pis pis sırıtarak "Fury sana verse verse ya***k verir bekle sen!" Alayla konuştu.

Jarvis, "Bay Wilson ve Bay Barton, Bay Roger Bayan Penelope'in kötü etkilenmemesi için yanında küfür ederseniz size elektro şok vermemi emretti. İkinci uyarım olmayacak!"

Ikisi onu duymamazlıktan geldi. Clint, sinirle ayağa kalkıp kemerini açarak "Ben şimdi seni bir sikerim gör- AGHH!" İkisi yediği elektro şok ile bayılıp bilincini kaybetti.

Rue, bebek elleri ile ağzıni kapatarak kahkaha atmaya başladı. İkisinin bu kavgaları ilk başta onun sinirini bozsada zamanla hoşuna gitmeye başlamıştı.

Özellikle sonunda ikisinin Jarvis tarafından bayıltılması kısmı daha çok hoşuna gidiyordu.

Rue, etrafına bakıp kimsenin olmadığını görünce emekliyerek asansöre doğru yürümeye başladı.

Nerde olduğunu öğrenmek için kendisi etrafa bakıp bilgi edinmeye karar vermişti.

Kapanmak üzere olan asansöre son anda binip asansörün demirliklerine tutunarak ayağa kalkıp zemin kata basacak ikeen yanlışıkla garaj'ın düğmesine basıp sırtını demirliğin sivri kısmına çarpip kalçası üzerine düştü.

Vücudu hiçbirşey hissetmediği için sırtında ki küçük kesiğin farkında değildi.

'Lanet olası bebek vücudu!' Ifadesiz bir şekilde ineceği kata gelmeyi bekledi. Asansörün kapısı açılınca emekleyerek ilerledi.

Baby Avengers Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin