Yazim yanlışları oto klavyeden kaynaklıdır.
Bölüm hakkında ki düşüncelerinizi yorum olarak yapmayı unutmayın.😔
İyi okumalar.😎🔪
Rue, okulda ki ona olan bakışları umursamadan sınıfına doğru alayla sırıtarak gözünde ki güneş gözlüğü ile yürüyordu. 'Korkun benden!'
Yaşıtları ikinci sınıfa giderken o dördüncü sınıfa gidiyordu. Bunun sebebi ise Rue'in yaşıtları ile okumak istememesi.
Tekrar camdan aşağıya anlamaması için onu duvar kenarına oturturmuşlardı. Çantasını sandalyesinin arkasına astığı zaman yüzünde hafif morluklar olan kumral saçlı çocuk da sınıfa girdi.
Rue, onu görünce güneş gözlüğünü çıkartıp yanına oturmasını işaret etti. Kumral saçlı çocuk yutkunarak onun yanına doğru yürüdü.
Dörtlü kız grubu ikisine bakarak kıkırdayıp aralarında fısıldaştılar. Rue, tek kaşını havaya kaldırıp onlara baktığı zaman telefonlarının sistemlerini çökertir önüne döndü.
Kızlar, endişeli bir şekilde son model telefonlarını açmaya çalıştılar ama yapamadılar.
(On yaşında ki bebelerin telefonu var, amk ben o zaman taşla oynardım!)
Kumral saçlı çocuk, "Şey, dün için teşekkür ederim." Rue, omuzunu silkip sağ dirseğini masaya yaslayıp yanağının üzerine elini koyup onun gözlerine bakarak "Adın ne?" Merakla sordu.
Kumral saçlı çocuk kızaran yanaklarıyla göz teması kırmamaya çalışarak "P-peter, Peter Parker." Rue, onun utanan haline gülümsedi. 'tipsiz ama tatlı.' Diye düşündü.
Peter, utancından onunla göz teması kırmamaya çalışarak "Sen, uzaylı kızıl?" Rue, gülümsemeye devam ederek "Rue."
Derse giren öğretmen ile Rue önüne dönüp sessiz kaldı. Peter, derse odaklanmak yerine ona kaçamak bakışlar atıyor kendi kendine utanıp önüne dönüyor du.
Öğle yemeği saatinde bütün öğrenciler kafeterya da yemek yiyor ya da sırada yemeklerini alıyorlar dı. Rue, etrafta Peter göremeyince gözlerinde ki tarama ile okulu taradı.
Onun spor salonunda tek başında oturduğunu görünce yemek tepsisinden eline elmasın alıp ayağa kalktı.
Masalardan birinde oturan bir oğlanın elmasını alıp "Teşekkürler!" Hızla yürüyerek kafeteryadan çıktı.
Spor salonunda kapısını açıp içeriye girip basketbol potasının önünde oturan Peter'a elinde ki elmalardan birini atarak "Neden buradasın?"
Peter, elmayı iki eliyle zar zor yakalayarak "Asıl sen neden buradasın?" Rue, ayakta karşısında durarak "Burada soruları ben sorarım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Avengers
FanfictionKendi boyutunda yarı robot yarı insan olan Rue, ölmek üzereyken son nefesinde elinde olan gerçeklik ve güç taşını Thanos almadan önce yok etmiş di. Fakat birden kendini başka bir boyutta yeni bir yaşına girmiş bir bebek bedeninde buldu. 》Bütün hakl...