02.04

3.6K 418 841
                                    

Yazim yanlışları oto klavyeden kaynaklıdır.

Bölüm hakkında ki düşüncelerinizi yorum olarak yapmayı unutmayın.

İyi okumalar.😎🔪

Rue, ona hiçbir şey demeden kuleden çıkaran Tony'e merakla bakarak "Nereye gidiyoruz?"

Tony, oldukça şık ve yakışıklı olmuştu. Giydiği lacivert takım elbise ona oldukça yakışmıştı ve Rue her zaman kinden daha çok gözlerini ondan alamıyordu.

Tony, bakıslarını telefonundan çekip yanında çocuk koltuğuna oturan Rue ye bakarak "Birazdan öğreneceksin."

Rue, gözlerini devirip bakışlarını zar zor Tony den uzaklaştırıp son model siyah aracı süren Happy'e bakarak "Happy?" Ona tatlı tatlı bakarak gözlerini kırptı.

Happy, dikiz aynasından ona 'Hele bir söyle!' Dercesine tehditkar bir şekilde bakan Tony'in bakışlarından tırsıp sessiz kaldı.

Rue, iç çekerek kollarını birbirine bağlayıp koltuğa yaslanarak "Seksi gözlüm ile yapacağım çay partisi ertelememe değecek birşey değilse arabanı yakarım bay mükemmel!"

Tony, gülerek onun ikili balık örgüsü saçını karıştırıp "Babacığın ile vakit geçiriyorsun tabiki de çay partini ertelemeye deyecek."

Rue, onun bozduğu saçını düzeltmeye çalışarak "Hey saçlarını güzel kadın yaptı onları bozmaya cüret etme."

Tony, tek kaşını havaya kaldırıp "Sence Natasha seni neden bu kadar özenli hazırladı?" Tony, Rue'nin nereye gittiklerini kendisinin bulmasını istiyordu.

Rue, düşünceli bir şekilde "Yani gideceğimizi tahmin et diyorsun, bu bir tür oyun mu?" Tony omuzunu silkip sessiz kalarak onun düşünceli yüz ifadesini keyifle izlemeye devam etti.

Rue, "Güzel kadın son iki gündür benle herzamankimden daha özenli ilgilendi hatta bu gün bana bu güzel beyaz çiçekli elbiseyi bile giydirdi yani resmi bir yere gidiyoruz.

Gittiğimiz yerde yakışıklı adamlar da olabilir çünkü seksi gözlüm, kas çuvalı ve iki aptal bana yaklaşan ya da yaklaşma niyetinde ki erkeklerden uzak durmamı söylediler. Bruce, o erkeklerin adlarını ona vermemi Hulk ile onları halledeceğini bile söyledi.

Bu iki gün boyunca hırsız Steve anormal bir şekilde güzel kadın ile aramıza girmedi... Bu da demek oluyor ki gideceğimiz yer onun gitmemi istediği biryer." Sesli düşündü.

Bakışlarını Tony'e yöneltip "Senle genelde İnternet üzeri alışveriş yaparız, gerekmedikçe kuleden çıkmayız ayrıca oldukça şık ve resmi giyindin.

Sen normalde de şık giyinirsin ama bu gün 'Wow!' dedirtecek şekildesin. Yedi yaşında ki bir çocuğu ancak ... ow siktir yoksa!?" Aklına gelen düşünce ile gözlerini büyüttü.

Tony, ona gururla bakarak "Evet!" Rue, dehşetle "Beni o sümüklü veletler ile okula falan mı gitmemi istiyorsun!? Bir kere ben onlardan daha zeki ve olgunun orada yapamam!!!"

Baby Avengers Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin