Bölüm yazmam gereken 4 kitabim var ama neyse xnxnxnxnnd
Bol yorum beklerim.❤😍❤
Yazım yanlışı varsa oto klavyenin suçu haberiniz olaaaaa💃
Bölüme yorum olarak yapmayı unutmayın. 👑
Bol bol yorum isterim yeyyyyyy💅😝
İyi okumalar.👑🍾
Tahtında oturan Odin, karşısında ki oğlu Thor'a ifadesiz bir şekilde bakarak "Senin için çok önemli bir görevim var oğlum."
Thor, yutkunarak "Evet baba?" Odin, derin bir nefes alıp "Yüzyıllar önce babam tarafından saklanan gerçeklik taşı dünyada yaşayan bir faninin bedeninde.
Taş kötü niyetli kişilerin eline geçmeden o fani'yi tek bir çizik almadan Midgard dan buraya getireceksin."
Thor, babasını başıyla onaylayıp "Onu nasıl bulacağım?" Odin, "Adı Rue." Thor, arkasına dönüp yürümeye başladı.
Odin, Thor'un taht odasından çıkmadan önce onun arkasından bakarak "Rue çok önemli biri, bunu sakın unutma oğlum."
Köşede ayakta olan Frigan, Odin'e doğru yürüyerek "Sonsuzluk taşı dışında onu ne önemli yapıyor?" Merakla sordu.
Odin, gülümseyerek "O Loki'nin kızı, benim torunum. Normalde de önemli biri olacak tabiki de!" Heyecanla konuştu.
Friga, gözlerini büyüterek "N-ne!?" Şaşkınlıkla sesini yükseltti.
Odin, gülümsemeye devam ederek "Bende Loki'nin bu kadar hızlı çıkmasını beklemiyordum ama önemli olan ben yaşarken bana bir torun vermesi."
Friga, yutkunarak "Nasıl bu kadar eminsin, Loki Midgard da olanlardan beri bir yıldan fazladır zindanda!"
Odin, derin bir nefes alıp "Midgard da yaptı şey sırasında fırsatını bulmuş demekki." Umursamaz bir şekilde konuştu.
Friga, kaşlarını havaya kaldırıp "Loki'nin bundan haberi var mı, sen ne zamandan beri biliyorsun bunu?!"
Odin, ayağa kalkıp "Ona da süpriz olacak." Odasına doğru yürüyerek "Uzun zamandır biliyorum." Fısıldayarak kendi kendine konuştu.
Friga onun peşinden yürüyerek "Loki, bu durumu iyi karşılamayacak. Ona ilk benim söylememe izin vermelisin!"
Odin, gözlerini devirip "Soyumuzun ilerlemesini sağladı buna müteşekkir olmalı! Torunum gelene kadar asla haberi olmayacak."
Friga, derin bir nefes alıp "Sana olan siniri geçmedi, ona sen söylersen o çocuğu asla kabul etmez!"
Odin, omuzunu silkip "Eğer is onun bana olan sinirinin geçmesine kaldıysa torunumun torunu olsa bile hala bana sinirli olur." Alayla konuştu.
Friga, başını olumsuz anlamda sallayıp "O kız cidden bedeninde sonsuzluk taşını taşıyorsa o taşı asla yerinden çıkaramazsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Avengers
FanfictionKendi boyutunda yarı robot yarı insan olan Rue, ölmek üzereyken son nefesinde elinde olan gerçeklik ve güç taşını Thanos almadan önce yok etmiş di. Fakat birden kendini başka bir boyutta yeni bir yaşına girmiş bir bebek bedeninde buldu. 》Bütün hakl...