03.08

1.4K 175 58
                                    

Yorum yapmayı ve Oy atmayı unutmayın.

➡️ Yazım yanlışları oto klavyeden kaynaklıdır.

İyi okumalar.🔥

***

Her zaman ilk terk eden bendim çünkü, hayatım boyunca terk edilmekten korktum.

Kimi sevsem beni terk ediyordu. Haklılardı, ben sadece kan dökmekten zevk alan bir makineydim, makineyim.

Nasık becerdim bilmiyorum ama kendimi yine aynı durumun içine soktum. Geçmiş hayatımdan tek farklı olan şey, karanlık tarafımın ne yaptığını bilememem. Hissedebilmem ayrı bir tartışma konusu.

Şu an ne olduğunu bilmiyorum, umarım Zehirli Kelebek sevdiklerimin canını yakmaz. Yoksa kendimi hiçbir zaman affetmem, affedemem. Şimdi ki gibi...

Çok uykum var, sadece uyumak istiyorum. Üzgünüm ama savaşmak istemiyorum.

Üzgünüm evrenin en karizmatik babası, en yakın arkadaşım Jarvis, cam güzeli Thor, yakışıklı pislik Loki, güzel kadın, Rapunzel Bucky, göt beyinli Wade, sapık Bruce, hırsız Steve, aptal ikili Sam ve Clint.

Adını hatırlamadıklarım özür dilerim. Size bunu hiçbir zaman söylemedim için de özür dilerim, sizi seviyorum.

***

Rue yani Zehirli Kelebek alayla gülümseyerek "Kendini bu aptal bedene mi aktaracaksın?" Ultron'a baktı.

Ultron onu duymamazlıktan gelerek "Anlaşılan eski haline döndün Rue." Zehirli kelebek alayla gülümsemeye devam ederek "Zehirli kelebek, sikik beyinli!" Sağ elinin parmak uçlarından omuzuna kadar zırhı sardı.

Sağ elini ona doğrultup güç taşının, gücünü kullanarak elinden küçük mor bir top çıktı.

Ultron kafası karışmış bir şekilde ona doğru gelen küçük bilye boyutunda ki mor topa bakarak "Beni bununla mı yok ed-" oldukları binanın yarısı Ultronla beraber küllere dönüştü.

Zehirli kelebek Ultron'dan geriye kalan toz tanelerini keyifle bakarak "Nerdeyse üç bin yıl sonra intikamımızı aldım Rue!" Heyecanla konuşup arkasına döndü. Mırıldanarak yavaşça karanlığa doğru yürüdü, karanlıkta kaybolan kadar.

Ultron'u yok etmeden önce kendini aktaracağını söylediği onun ilk sürüm versiyonu olan beden aklına gelince gözlerini devirip geri döndü.

Ellerini belinin üzerine koyarak bedene, sonra da kafasının üzerinde ki zihin taşına bakarak "Aklıma efsane fikirler geliyor!"

Esneyerek "İlk şu binayı biraz düzelteyim." Kendi kendine konuşmaya devam ederek ellerini havaya kaldırdı. Ellerinin etrafını saran gerçeklik taşının gücüyle binayı eski haline getirdi.

Derin bir nefes alarak "Burayı daha seksi bir hale getirmeliyiz. Değil mi?" Kapsülün içinde yatan robot bedenine bakarak konuştu.

Baby Avengers Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin