Yorum yapmayı ve Oy atmayı unutmayın.
➡️ Yazım yanlışları oto klavyeden kaynaklıdır.
İyi okumalar.🔥
Rue, öğlene doğru evden içeriye girdi. Salonda onu sinirli ve endişeli bir şekilde ayakta bekleyen Tony, Loki ve Thor ile "Hass!" Geriye doğru adım attı.
Thor, elinde ki çekicini sandalyeye bağladılar Wade doğrultarak "Kaçarsan bu haşlama ızgara olur!"
Rue, omuzunu silkip "İstersen Loki de şiş kebap yapsın çok da umrumda!" Wade, gözlerini büyüterek "BENI BENI BIHTERINI!"
Tony, kaşlarını çatarak "Bıhter?" Wade, ona göz kırparak "Seksi demir götlüm yazar Türk." Tony gözlerini devirip "Bu yine saçmalamaya başladı."
Loki, "Dün neredeydin ve telefonun nerde sana neden ulaşamadık!?" Rue, umursamaz bir şekilde "Sanane?" Wade, gülerek "Saman ye yaprrammm!"
Loki, ellerinde ki iki hançeri onun kasıklarına attı. Thor ve Rue "Owwww!" Acıyarak Wade baktı. Tony, sahte bir öksürükle "Rue!"
Rue, "Baba şimdi Wade bir hafta kısır kaldı o yüzden çok üzgünüm odama gidip depresyona gireceğim."
Wade, "LAN BEN BU AKŞAM STRIPTIZ KLÜBÜNE GIDECEKTIM ANASINI ÖPTÜĞÜM!!!" Çığlık attı.
Loki, sol elinde beliren hançeri tekrar onun kasıklarına attı. "Anana selam olsun!" Thor, "Annemizi karıştırma!"
Rue, gözlerini büyüterek "Bensiz striptiz klübe mi gideceksin?" Tony, derin bir nefes alarak "Konudan sapmayın!"
Thor, "Dün neredeydin?" Rue, "Ben bu soruya cevap veremem." Wade, "Kız sen yoksa!?" Heyecanla konuştu.
Tony, üzgün bir şekilde "Bu kara günün geleceğini biliyordum. Büyükbaba olmak için çok yakışıklı ve gencim."
Loki, "Kim o?" Thor, vücudundan yayılan yıldırımlar ile "Adını söyle gerisini biz hallederiz."
Rue, "Keşke ama öyle bir şey yok." Jarvis, "Kapıda Bayan Stark'ın tanıdığını söyleyen genç bir erkek var."
Beşi aynı anda beliren hologram ekrana baktılar. Wade, "Yakışıklıymış." Rue, ekrandan Judas'ı görerek hızla saçlarını düzelterek "Çekilin lan yolumdan!"
Loki ve Thor onun koluna girmiş biraz havaya kaldırıp ayaklarının yere değmemesini sağladı. Rue, ayaklarını hırsla sağlayarak "Bakın kısmetimle oynamayın!"
Tony, önden yürüyerek "Bakalım kim bu seni tanıyan!" Şeytanı bir gülümsemeyle önden yürüdü. Wade, "En yakın arkadaşın olarak diyorum şıçtın gitti yakışıklı çocuk."
Rue, "Siz dost musunuz? Yoksa düşman mı?" İsyan edercesine konuştu. Loki, "Doğru ve düzgün biri karşımıza çıkan kadar bu böyle kızıl kafa!" Alayla konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Avengers
FanfictionKendi boyutunda yarı robot yarı insan olan Rue, ölmek üzereyken son nefesinde elinde olan gerçeklik ve güç taşını Thanos almadan önce yok etmiş di. Fakat birden kendini başka bir boyutta yeni bir yaşına girmiş bir bebek bedeninde buldu. 》Bütün hakl...