1. BÖLÜM

1.8K 83 68
                                    

Merhaba...
Bu benim ilk kitabım yazım yanlışı yada herhangi bir sorun varsa affola ve umarım kitabımı beğenirsiniz. 🤍

‼️Kitabımın 1. Bölümünün düzenlenmiş halidir. Diğer bölümler hâlâ düzenleniyor‼️

1. BÖLÜM

Her zaman ki gibi annem aramış ve nasihat veriyordu. Ondan uzakta üniversite okuduğum için beni bir gün bile rahat bırakmıyor sürekli arıyordu. Şu an olduğu gibi...
"Tamam anne gece 12'den sonra dışarıya çıkmam ve yine tamam yabancılarla muhatap olmam."
"Bana bak Aslı tamam diyip geçiştirme dediklerimi unutma sakın."
Oflayarak "Tamam..." dedim.
"Anneye oflanmaz sana kaç defa söylemem gerekiyor. "
Ben 22 yaşında genç bir kızdım istediğimi yapabilir, kendimi koruyabilirdim ama annem fazla abartıyordu.
"Anne fazla..."
Cümlemin devamını getirmeden zil çaldı.
"Kız kim zile bastı? Eve kim geldi? Gecenin bir yarısı zil çaldı. Allah bilir kim bastı zile. Kız kime diyorum ben..."

Annemin evhamlı hallerini daha fazla çekemeyecek kadar başım ağrırken telefonu kapattım. Telefonu kapadığım için bana kızacaktı ama ne yapayım evhamlı halleri ile beni delirtiyordu.

Zil hâlâ ısrarla çalmaya devam ederken korkuyla odamdan çıktım. Gecenin bir yarısında kim gelmiş olabilir di ki? Acaba ev arkadaşım Ezgi mi gelmişti? Gerçi o bugün eve gelmeyeceğini söylemişti. Eee kimdi o zaman?

Annemin evhamlı tavırları beni de etkilerken korkuyla salondaki vazonun birini elime aldım. Zil hâlâ çalmaya devam ederken bende daha fazla beklemeden gidip kapıyı açtım.
Kapıda bana saldıracak olan bir sapık yada bir ayyaş beklerken hiç kimse yoktu. Zile basan kimsenin olmamasına mı korksam yoksa herhangi bir sapık olmadığına sevinsem bilemedim.

"Eee kimse yok. Kim bastı bu zile? Gece gece insanı korkutuyorlar ya."

Sinirle oflayıp kapıyı kapatacağım sırada yerde bir buket papatya görmemle şok oldu. Hemen etrafıma bakıp birilerini aradım ama kimse yoktu. Yerdeki papatyayı alıp üzerinde not varmı diye bakarken telefonum çaldı. Korkuyla sıçrarken annemin aradığını düşünüp bağırdım.
" Yine ne var anne ya? Gece gece beş de evhamlattın. Beni kendine benzettin..."
Cümlemin devamını getiremezken arayan kişin annem olmadığını anladım.
"Ama bu annem değil ki. Kim arıyor ki?"

Telefonumu korkuyla açıp kulağıma götürdüm. Telefonu açmam ile arkadan biri hoş sesiyle minik bir şiir okudu...

Bak! Papatya mevsimi geldi. Mevsimlerden papatyayı severim. Sonra seni. Sonra yine seni. Ve hep seni...

Telefonun arkasındaki her kim ise birkaç defa şiiri okuyup tekrarladı. Korkmuş şekilde etrafıma bakındım. Burası küçük bir mahalle arasıydı normalde hep kalabalık olurdu ama şu an kimse yoktu ve bu boş sessiz sokak beni daha çok korkutuyordu.

Telefonun arkasındaki kişi şiir söylemeyi bırakıp konuşmaya başlaması ile korkuyla olduğum yerde sıçradım.
"Bugün yine çok güzelsin siyah papatyam" dedi ve güldü.Korkudan titreyen sesimle konuştum.
"S-sen kimsin?"

Telefonun arkasındaki kişi yine güldü...
Ve çok tuhaf ama hoş gülüyordu...

Söylediğim şeyin farkına varıp kafama vurdum.
Ben ne diyordum ya? Ne saçmalıyorum? Kızım biri gecenin bu saatinde seni aramış taciz ediyor senin dediğine bak. Çok hoş gülüyor diyorsun.

Kendi kendime konuşurken telefonun arkasında ki kişi derince nefes alıp konuştu.
"Hiç kimseyim..."
Söylediği şeyle sinirlenip bağırdım.
"Sen ne saçmalıyorsun? Bana bak, her kimsen bu yaptığın sapıklık ve tecavüz! Beni gece gece rahatsız ediyorsun ve korkutuyorsun!"

Aferin Aslı korkut onu. Senin korktuğunu anlamasın. Anlamasın diyorum ama adama beni korkutuyorsun dedim? Yaa salağım vallahi. Ne yapacağımı ben şimdi? Ya eve gelirse ve bana bir şey yaparsa. Ah salak Aslı ne yapacaksın?

Kendimle kavga ederken telefonun arkasında ki kişi konuştu.
"Seni korkutmak istemedim. Ben sadece sen papatyayı seversin diye papatya getirmiştim ve geçen gün bu şiiri okuduğunu görmüştüm. Bir an içimden böyle bir şey yapmak geldi" dedi.

Allahım bu adam beni nereden tanıyordu. Bir de takip etmiş pis sapık. Hemen kapıyı kapatıp ardından kilitledim.
"Sen ne tür bir manyaksın? Ne saçmalıyorsun? Sen bütün bunları nereden biliyorsun?"
Derin bir nefes alıp "Senin papatyayı sevdiğini bilecek kadar iyi tanıyorum Aslı." dedi.

Buraya kadar geldiysen kitabımı okuyup bir şans verirmisin. İnan çok seviceksin🤍🙏🏻

Merhaba...
Burada henüz yeniyim eğer yazım yanlışı veya herhangi bir hatam olursa affola 🙏🏻🙏🏻

Sizce hikayem nasıl?

Sizce devam etmelimiyim?

Oy vermeyi unutmayın lütfen ️🙏🏻

SİYAH PAPATYAM [DÜZENLENİYOR‼️]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin