45. BÖLÜM

149 14 169
                                    

Merhaba Canımlarım benim. Bir süredir yokum Nasılsınız? Beni özlediniz mi? Ben sizi çok özledim 🥺

Bölüm birazcık geç gelmiş olabilir kusura bakmayın çalışıyorum o yüzden ancak yayınlayabildim.

Neyse sizi daha fazla bekletmiyim. İyi okumalar. 🤍❤️🕊️

Kırgınım sana ama seni seviyorum desen iyileşir gibiyim.❤️🕊️(Benden küçük bir söz.)

*Medyadaki müziği dinlemeyi unutmayın lütfen.*

45. BÖLÜM

1 HAFTA SONRA

Aynanın karşısında üzerimdeki beyaz gelinliğe baktım. Hamile olduğum için karnım belliydi ama bunu pek dert etmiyordum. İnsanlar istediğini söyleyebilirdi çünkü düşünceleri umurumda değildi. Hayranlıkla kendime bakıp keyifle gülümsedim. Düşük omzu ve balon kolları vardı. Uzun bir kuyruğu ve derin yırtmacıyla çok hoştu. Çok kabarık değildi ve rengi beyazdı tam da istediğim gibiydi. Çok güzeldi, gelinliğe bayılmıştım ve bana da yakışmıştı. Gelinliğin uçlarından tutup döndüm ve Savaş'a baktım.

(Aslında elimde bu gelinlikle bir video var ama wattpad'de paylaşamadım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Aslında elimde bu gelinlikle bir video var ama wattpad'de paylaşamadım.)


"

Ben buna bayıldım. Sence nasıl hayatım?
Savaş bana bakıp güldü ve "Olmaz" dedi.
"Ne? Hayır ben bunu istiyorum."
"Aslı olmaz."
"Neden ya? Bana yakışmadı mı?"
Savaş yanıma gelip tam karşımda durdu. Etrafa bakındı ve yanımızda ki kadını odadan çıkmasını söyledi. Kadın odadan çıkıp kapıyı kapattı.
"Savaş ne yapıyorsun?"
"Bir şey yapmıyorum."

Elini önce gögüsümdeki küçük dekoltede gezdirdi. Sonra yırtmacın açık bıraktığı bacağımda elini gezdirdi. Afallayıp geri çekildim.
"Ne yapıyorsun? Bu yaptığın hiç doğru değil. Sen çok arsız oldun."
"Demek öyle, arsız oldum."
Belimden tutup kendine çekti ve yırtmacın açık bıraktığı bacağımı tutup beline sardı.
Ben şok içerisinde onu izlerken Savaş gözlerini karartıp bana baktı ve eğilip başını boyun girintime koydu.
"Bu gelinlik çok idealı. Ayrıca böyle güzel olmuşken seni kimsenin görmesini istemem."
"Savaş kıskançlık yapmanın sırası değil."
Üzerimden yitip dudağımı çöktürüp Savaş'a baktım.
"Bak burada yüzlerce gelinlik denedim ama bunun kadar güzel ve rahat bir gelinlik yok."
Ellerini tutup karnımın üzerine koydum.
"Ben hamileyim ve rahat bir gelinlik istiyorum. Ayrıca oğlumuz ve ben çok beğendik."
"Demek öyle."
Savaş dizlerinin üzerine çöküp karnıma sarıldı.
"Demek babanı sattın evlat. Hani bana söz vermiştin ne çabuk unuttun. Hemen anneci oldun."
Savaş'a gülüp sıkıca sarıldım.
"Çünkü o benim oğlum. Annesini çok seviyor."

Odaya telefon sesi yankılandığında Savaş ayağa kalkıp cebindeki telefonu alıp hemen dışarı çıktı. Ardından moda evinin sahibi odaya girdi.
"Aslı hanım hangisini beğendiniz?"
Üzerimdeki gelinliği gösterip gülümsedim.
"Bunu beğendim. Başka modellere bakmama gerek yok."
"Tabii efendim nasıl isterseniz. Ben hemen ölçülerinize bakıp ayarlama yaparım."
"Teşekkürler ve bu arada 6 gün içinde yetişir değil mi?"
"Siz hiç merak etmeyin yetişir."
"Tamam."

SİYAH PAPATYAM [DÜZENLENİYOR‼️]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin