28. BÖLÜM / ACI

198 17 76
                                    

MERHABA SİYAH PAPATYAM OKUYUCULARIM YENİ BÖLÜM İLE GELDİM UMARIM BEĞENİRSİNİZ ❣️❣️

Bugün bölümü üç kişiden okucaksınız ve artık derin olaylar geliyor. Bundan sonra işler birazcık karışacak...

MEDYADA GÜNEŞ VAR.

Belki de bizi büyüten çektiğimiz acılardır~Güneş~

28. BÖLÜM

ASLI'NIN ANLATIMINDAN

Kasığımda ki acı ile açtım gözlerimi. Yattığım yataktan kalkmak istedim ama biri bana engel oldu.
"Uzanman gerek. Çok fazla kanaman vardı ve ben çok zor durdurdum."
Elimi karnımın üzerine koydum ve karşımdaki tanımadığım kişiye baktım.
"Sen kimsin?"
Sonra etrafıma baktığımda farklı bir yerde olduğumu farkettim.
"Ben Güneş."
Karşımdaki kızıl saçlı ve mavi gözlü kadına baktım.
"Bebeğim o iyi mi?"
Hıçkırarak ağladım ve karnımı tuttum.
Elimi sıkıca tutup gülümsedi.
"Merak etme bebeğin çok iyi. Çok güçlü bir bebeğin var."
Gözümdeki yaşlar çenemde akıp kayboldu. Karşımdaki tanımadığım kadına sıkıca sarılıp ağladım. Çünkü birine sıkıca sarılmaya ihtiyacım vardı.
"Şşşt sakin ol bak her şey geçti."
Ellerini saçlarıma götürüp okşadı ve bana sıkıca sarıldı.
"Hayır geçmedi. O beni öldürecek."
"Aslı sakin ol. Poyraz öyle bir şey yapmaz. Yapsa bile ben izin vermem."
Güneş' ten ayrılıp şaşkın bir şekilde ona baktım.
"Sen adımı nereden biliyorsun?"
Sevimli bir şekilde gülümsedi ve elimi tuttu.
"Poyraz anlatmıştı. Sen abisi Savaş'ın sevgilisisin değil mi?"
Nasıl yani Savaş' ın kardeşi mi vardı?
"Sen ne diyorsun? Savaş'ın kardeşimi mi var? Hem de o adam."
Güneş bana şaşkın bir şekilde baktı ve kaşlarını çattı.
"Nasıl yani sen bilmiyor musun? Ama bu nasıl olur? O zaman Savaş da bilmiyordur. Ama Poyraz bana öyle söylememiştim. Ya da biz öyle sanıyoruz."
Kafam karışmıştı ne oluyordu anlamıyordum.
"Ben bilmiyorum ama Savaş'ın da bildiğini sanmıyorum. Eğer bilseydi bana söylerdi ya da tanıştırırdı."
"O zaman olaylar Poyraz' ın bildiği gibi değil."
Kendi kendime güldüm.
"Gerçi bilse bile bana mı söyleyecekti. Onca olaylar oluyor benim hiçbir şeyden haberim yok. Daha geçmişini bile bilmiyorum. Bir tek günlükte tanıdığım annesini ve o pislik babasını biliyorum. Ayrıca Poyraz bilse ne değişir?"
Güneş bana baktı ve...
"Annesi mi? Nazenin teyze ile tanışmadın mı? Ve ayrıca Poyraz bunu bilse inan çok fazla şey değişirdi tabi eğer doğruysa."

Güneş'in dediği şeyle başımı çevirip baktım. Bu kız ne diyordu? Ölmüş bir kadın ile nasıl tanışacaktım ve ayrıca doğruysa derken ne diyordu.
"Annesi ile nasıl tanışayım annesi öldü. Ayrıca annesini tanıyor musun? Ve doğruysa diyemezsin çünkü doğruyu söylüyorum."
Güneş bana şaşırarak baktı ve ayağa kalkıp bağırdı.
"Oha Nazenin teyze öldü mü? Nasıl olur? Biz Poyraz ile beraber olduğumuz günlerde gayet iyiydi. Hatta onu görmüştük. Bize Ebru teyze göstermişti."
Bu kız ne saçmalıyordu. Ayrıca Ebru dediği kadında kimdi? En önemlisi bu kız o Poyraz denen herif ile sevgili miydi.
"Bak Ebru teyze dediğin kişi kim bilmiyorum ve ayrıca size kimi gösterdiği hakkında hiçbir fikrim yok. Tek bildiğim şey Nazenin teyze Savaş'ı doğururken ölmüş. Hem de babası Erol'un yüzünden. Kadına yapmadığını bırakmamış. Kadın o hamile haliyle neler çekmiş."
Güneş'in yüzü birden düştü ve eli karnına gitti.
"Nasıl yani? Ama ben Savaş' ın annesi Nazenin teyzeyi gözümle gördüm. Ebru teyze göstermişti. Hem Erol nasıl öldürmüş olabilir?Yani bütün bu olanlar ve yaşananlar ne oluyor? Nazenin teyze ölü ise Poyraz'ın bunu bilmesi gerekirdi. Dur bir dakika O zaman Ebru teyzenin Poyraz' a anlattıklarının hepsi yalan mı?"

Yere oturdu ve gözünden bir damla yaş aktı. Elini karnına götürdü ve mırıldandı.
"Ben masum bebeğime bu yüzden mi kıydım? Tüm bu yalanlar yüzünden mi?"
Şok içinde ona bakıyordum.
"Oha nasıl yani sen ve o ben hiçbir şey anlamıyorum?"
Güneş hızla ayağa kalktı, gözündeki yaşı sildi ve bana baktı.
"Seni buradan çıkarmam gerek. Hem de hemen yoksa kötü şeyler olacak."

SİYAH PAPATYAM [DÜZENLENİYOR‼️]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin