MERHABA CANLARIM YENİ BÖLÜM GELDİİİ UMARIM BEĞENİRSİNİZ İYİ OKUMALAR.
OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN 🙇🏻♀️🌼🤍
BÖLÜM BİRAZCIK KISA OLDU AMA BENİ AFFEDİN DİĞER BÖLÜMDE TELAFİ EDECEĞİM🤍❤️❤️
Medyada SAVAŞ var.
19. BÖLÜM
Koltukta oturmuş Savaş ve Burak'ın birbirlerine öldürecek gibi bakmalarını izliyordum.
"Demek Burak oğlum ile Savaş ortak."
Babam barışa oğlum demişti. Ama Savaşı'ı sadece Savaş demişti. Neden böyle yapıyordu. Savaş'a karşı bu tavırları da neydi.
"Evet Kemal amca Savaş ile ortağız."
"Seninle değil babanla ortağız."
"Artık benim şirketi yani bundan sonra benimle ortaksın."
Ortam giderek daha çok geriliyordu.
"Savaş sen ne iş yapıyorsun?"
"İnşaat şirketim var ve bir de mimarlık departmanım var efendim."
"Hmm iyi peki Burak ile ne yapacaksınız."
"Bir otel yapacağız ve onlar da yani Burak'ın şirketi bize gereken teminatı ve malzeme desteği sağlayacak."
"Anladım. Burak oğlum iyi çocuğa benziyor yapar o kesin."
Burak bana bakarak konuştu.
"Evet Kemal amca bu hayatta ne çok istediysem aldım. Ne yapmam gerekiyorsa da hiç çekinmem her şeyi yaparım."
Burak resmen tehdit ediyordu. Savaş oturduğu koltuktan kalkıp yanıma geldi ve elimi tuttu. Ne yapıyordu?
"Kemal amca eğer iznin olursa sana bir şey demek istiyorum. Hem herkes de burada iken daha iyi olur."
Babam kaşlarını çatıp ellerimize baktı. Savaş'ın kulağına fısıldadım. "Ne yapıyorsun?"
Eğilip kulağıma fısıldadı "Olması gerekeni yapıyorum güzelim." dedi ve ardından herkesin önünde "Biz Aslı ile evlenmeye karar verdik." dedi.
Annem "Ne?" diye bağırdı. Babam hızla ayağa kalkıp yanımıza geldi.
"Sen benim kızımla evleneceksin demek."
"Evet Kemal amca eğer izniniz olursa."
Babam bana bakıp konuştu. "Bu herif ile evlenmek istiyor musun?"
Savaşı'a baktım. Savaş gerçekten de çok ciddiydi. Ama ben ne diyecektim bilmiyordum. Benim için evlenmek daha çok erkendi. Okulum ve kariyerim vardı.
"Baba ben Savaşı'ı seviyorum."
Burak oturduğu yerden bize bakıp güldü ve alkışladı. Sonra ayağa kalkıp yanımıza geldi.
"Doğrusunu söylemek gerekirse çok iyi hareket Savaş Barutçu. Ama bilmenin isterim ki ben senden hep bir adım öndeyim."
"Ne saçmalıyorsun sen?" dedim.
"Öyle mi Aslı. Ne saçmalıyorum demek. Ailene söylemedin değil mi?"
Babam bana baktı ve bağırdı. "Neler oluyor bütün bu saçmalık da ne?"
"Ben söyleyeyim Kemal amca"
Burak her şeyi anlatacaktı. Burak'ın gözlerinin içine baktım ama o bana arsızca bakıp güldü.
"Savaş Barutçu kızının vurulmasına sebep oldu. Hem de bunların hepsini babası yaptı. Daha öncede Aslı'yı alıp kafasına silah bile dayadı. Anlayacağınız babası tam bir psikopat. Annesini, kendi öz kardeşini babası öldürdü. Bütün bunlar olurken Savaş babasını durduramadı Aslı'nın vurulmasına bile izin verdi."
Ben donmuş bir şekilde öylece duruyordum. Babam kol dan tutup bağırdı. " Aslı sen ne yaptın kzım. Bu adam bir suçlu ve sen onunla mı evleneceksin. Bu adamın tutuklanması gerekiyor. "
Savaş babamın sıktığı kolumu ellerinin arasına aldı.
" Kemal amca bu duyduklarım doğru değil. O adam benim babam olabilir ama ben bütün bunların hepsini isteyerek yaptırmadım. Ben böyle bir şeye izin vermem. "
Annem ağlayarak bana bakıyordu. Ezgi annemin koluna girmiş sakinleştirmeye çalışıyordu.
"Kes sesini. Aslı hemen odana çıkıyorsun. Bir daha bu adamla görüşmeyeceksin."
Başımı hızla babama çevirdim.
"Baba beni dinle inan onun hiçbir suçu yok."
"Kes sesini Aslı hemen odana."
"Aslı'ya bağıramazsınız."
"O benim kızım ne istersem onu yaparım. Şimdi sen de evimden defolup gidiyorsun."
"Baba beni dinle inan doğru değil bunlar."
Babamın yanına gidip kolundan tutum ama o benim kolumdan tutup sürüklemeye başladı. Savaş hemen yanıma gelip babamı durdurmaya çalıştı. Annem yanıma gelip koluma girdi ve beni yukarıya çıkarmaya çalıştı. Babam ise Savaşı'ın kolundan tutup evden atıyordu.
"Anne bırak kolumu inan bunlar doğru değil."
"Yürü Aslı hadi daha fazla konuşma."
Ezgi yanıma geldi ve annemle konuşmaya çalıştı. "Nefise teyze inan öyle bir şey yok vallaha hem ben izin verir miyim."
"Sen sus Ezgi sana da güvenmiştim."
Savaş' baktığımda babamla tartışıyordu. Ezgi eline telefonu alıp birilerini aradı. Annem yanımdan ayrılıp babamın yanına gitti. Babam sinirlenmişti ve çok kötü görünüyordu.
"Sen sadece benimsin Aslı. Senin için her şeyi yaparım."
Burak yanıma gelip eliyle yüzümü okşadı. Hemen başımı çevirdim ama Savaşı görmüştü ve bağırmıştı.
"Çek elini lan Aslı'nın üzerinden."
Savaş sinirlenip hemen Burak'ın üzerine atladı. Araya girip Savaşı'ın kolundan tutum.
" Savaş sakin ol lütfen. Bilerek yapıyor seni sinirlendirmek istiyor. Hem de ailemin yanında."
"Yeter artık. Bu kadar yeter. Savaş çık evden. Beni zor kullandırma."Babamın yanına gidip konuşmaya çalıştım ama beni dinlemiyordu. Konuşmama bile izin vermiyordu.
"Kemal amaca ben kızınızı çok sevdim. İnan onun saçının teline zarar gelse ölürüm."
Sonra zil çaldı ve Ezgi koşup kapıyı açtı. İçeriye Arslan ve Kerem gelmişti. Kerem'i görmem ile yanına gidip konuştum. "Kerem lütfen anlat babama Savaşı'ın hiçbir suçunun olmadığını söyle. Babam sana inanır."
Kerem hemen babamın yanına gidip konuştu.
"Kemal amca sakin ol. Ne duydun bilmiyorum ama ben sana her şeyi anlatacağım. Gel konuşalım."
" Kerem sen sus. Sana güvendim kızımı emanet ettim ama olanlara bak neler olmuş."
Babam sinirle yanıma gelip kolumdan tuttu ve beni sürükleyerek yukarıya çıkardı. Odanın kapısını açıp beni içeriye fırlattı ve ardından kapıyı kilitledi.
" Baba aç kapıyı. Baba ne olur aç"
Savaşı'ın sesi geliyordu. Bağırıyordu. Çok sinirlenmişti. Kapıya vurup bağırmaya başladım.
"Baba ne olur aç kapıyı."
Hıçkırarak ağladım ve yere çöktüm.Bunların hiçbirinin olması gerekmiyordu. Neden mutlu olduğumuzda ardından hep üzülüyorduk? Savaş ile mutlu olmaya hakkımız yok muydu?
Aşağıdan bağırıyorlardı ama ben hiçbirini net duyamıyordum. Bir şeyler yapmalıyım. Düşün Aslı düşün hadi çalıştır şu aklını. Bu odadan çıkmalısın. Sonra dolabın üzerindeki vazoyu görmem ile aklıma bir fikir geldi. Vazoyu elime alıp karşı duvara fırlattım. Vazo yüksek sesle kırılıp tuzla buz oldu. Ardından aşağıdaki ses kesildi. Sonra ayak sesleri geldi ve kapı açıldı. Annem içeriye girip bağırdı.
"Aslı ne yaptın sen."
Yere düşen vazo parçalarına aldırmadan üzerlerine basıp hemen odadan çıktım. Merdivenin başına geldiğimde Savaşı bana baktı. Hemen yanına gidip elini tuttum.
"Ben Savaş'ı seviyorum. Ondan hiçbir zaman vazgeçmem. Her ne olursa olsun vazgeçmem. İstersen sen karşı çık baba ama vazgeçmiyorum. Ben Savaş' ı seviyorum."
Babam bana sinirle bakıp elini kaldırdı ve bana tokat atacağı an Savaş bileğinden tuttu.
"Sakın bunu yapayım deme. İstersen babası ol ona atacağın tek bir tokatta hiç acımam kötü şeyler olur."
Babam benim babam bana tokat atmak istedi. Bu güne kadar babamdan böyle bir şey görmemiştim ama bugün ilk defa böyle bir şey yapmaya kalktı ve benim o anda tüm umudum babama beslediğim tüm sevgim bir anda soldu. Babama baktım. Babam öylece donup kalmıştı. Öylece durdu ve bana baktı. O an gözlerinde geçen siniri ve hayal kırıklığını gördüm. Bana öfkeyle bakıyordu.
Savaş beni kucağına aldığında düşüncelerimden uzaklaştım.
"Ayağına cam batmış kanıyor. Kendine bunu nasıl yaparsın Aslı."
Annem koşarak yanıma geldi.
"Kızım ayakların çok kötü kanıyor."
"Ben Aslı'yı hastaneye götüreceğim. İsteyen gelir. Bu arada Kemal amca benim hakkımda ne düşünürseniz düşünün. Ama kızınıza zarar vereceğimi düşünmeyin. O benim her şeyim, Canım, kanım ona bir şey olmasına izin vermem. Bunu yapacak siz olsanız bile onu sizden korurum. Şu anda öyle yapacağım bundan sonra Aslı benimle kalıyor. "
Savaşı'ın babamla konuşmasını dinlerken babamın gözünden ayırmadım gözümü orada pişmanlık aradım. Ama yoktu. Sadece kızgınlık vardı. Başımı Savaşı'ın omzuna koyup hıçkırarak ağlamaya başladım. Savaş arkasını dönüp evden çıktı. Sokağın biraz ilerisindeki arabanın yanına gidip beni arabanın içine oturtup ayaklarıma baktı.
"Özür dilerim güzelim. Bunların hepsi benim yüzümden oldu. Çok acıyor mu?
" Savaş kalbim acıyor. Çok acıyor. Babam bana nasıl böyle davranabildi."
Ağlamam giderek şiddetlenmeye başladı. Savaş beni kendine çekip sarıldı.
"Seni hiç kimsenin üzmesine izin vermem verdirmem. Senin gözünden akan tek bir damla yaş için ben bu dünyayı yakarım."VEEE VOTE
YENİ BÖLÜM NASILDI BEĞENDİNİZ Mİ?
BUNDAN SONRA NELER OLACAK?
SAVAŞI'IN YAPTIĞI DOĞRUMUYDU?
SAVAŞ VE ASLIYI NELER BEKLİYOR SİZCE?
BEN BÖLÜMÜ YAZARKEN ÇOK SEVDİM UMARIM SİZ DE BEĞENMİŞSİNİZDİR.
GÖRÜŞMEK ÜZERE SEVGİLİ OKURLARIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH PAPATYAM [DÜZENLENİYOR‼️]
ChickLitKaranlık bir geçmişi olan bir adamın sevdiği kadını geçmişinden uzak tutmak için neler yapar sizce... Mesela kapısına bir papatya koyar... Küçük bir kelebeğin siyah papatyaya aşkı... İLK YAYIN TARİHİ 26.01.2021 SON BÖLÜM 07.06.2021 TARİHİNDE TAMAM...